Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowy dowód
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Nowy dowód” Jeffreya Eugenidesa to literacki bufet ludzkich słabości, porażek i triumfów serwowany w niewielkich, pysznych kąskach. Dla fanów rozległych powieści Eugenidesa, takich jak „Middlesex” i „Przekleństwa niewinności”, ten zbiór opowiadań oferuje kuszące spojrzenie na wnikliwy wgląd autora w ludzką kondycję.
W tych opowieściach spotykamy różnorodną załogę postaci zmagających się z osobistymi i narodowymi sytuacjami kryzysowymi. Od nieudanych poetów, którzy stali się defraudantami, po rozczarowanych klawikordzistów zmagających się z ciężarem rodzinnych zobowiązań, bohaterowie Eugenidesa są tak różnorodni, że można się z nimi utożsamić. Każda historia jest migawką zwykłego życia w niezwykłych okolicznościach, ujawniając uniwersalne prawdy, które łączą nas wszystkich.
Jednym z wyróżniających się opowiadań jest „Pipeta do pieczenia”, które śledzi perypetie kobiety zdeterminowanej, by zostać matką za wszelką cenę. Jest to humorystyczna, a jednocześnie przejmująca eksploracja determinacji, jaką mamy w pogoni za naszymi najgłębszymi pragnieniami, bez względu na to, jak niekonwencjonalne mogą się one wydawać.
Kolejną perełką jest „Poczta lotnicza”. Podążamy tu za młodym podróżnikiem w poszukiwaniu oświecenia, które prowadzi go przez kontynenty i w głąb jego własnej duszy. To opowieść o samopoznaniu i duchowym przebudzeniu, która rozbrzmiewa jeszcze długo po przewróceniu ostatniej strony.
Ale być może najpotężniejszą historią w zbiorze jest „Proroczy srom”, która zagłębia się w mętne wody tożsamości seksualnej i samoakceptacji. Oczami zdezorientowanego seksualnie studenta pierwszego roku jesteśmy świadkami transformującego spotkania w pociągu, które zmusza go do konfrontacji z przeszłością i zaakceptowania swojej przyszłości. To przejmujące przypomnienie, że czasami najgłębsze objawienia przychodzą z najbardziej nieprawdopodobnych miejsc.
W całym zbiorze „Nowy dowód”, można poznać charakterystyczny dla Eugenidesa dowcip, współczucie i ostrą jak brzytwa wnikliwość.. Jego proza jest tak elegancka jak zawsze, splatając ze sobą skomplikowane narracje, które przepełnione są emocjami i człowieczeństwem. Niezależnie od tego, czy bada złożoność miłości, rodziny czy amerykańskiego doświadczenia, Eugenides udowadnia, że jest mistrzem opowiadania historii, zdolnym uchwycić istotę życia w całej jego niechlujnej, pięknej chwale.
Jeffrey Eugenides jest uznanym amerykańskim pisarzem znanym z wciągającej fabuły, wyrazistych postaci i eksploracji złożonych tematów, takich jak tożsamość, miłość i przynależność. Urodzony 8 marca 1960 roku w Detroit w stanie Michigan, Eugenides spędził swoje młodzieńcze lata zanurzony w bogatej kulturze swojego rodzinnego miasta, które później posłużyło jako tło dla wielu jego powieści.
Po ukończeniu Uniwersytetu Browna z dyplomem z literatury angielskiej, Eugenides rozpoczął karierę pisarską, ostatecznie zdobywając uznanie krytyków i powszechne uznanie za swoją debiutancką powieść „Przekleństwa niewinności” (1993). Eugenides jeszcze bardziej ugruntował swoją reputację jako literackiej wagi ciężkiej, publikując swoją drugą powieść „Middlesex” (2002). Rozległa wielopokoleniowa epopeja zgłębia tematy tożsamości płciowej, historii rodziny i doświadczenia imigrantów. Powieść ta przyniosła Eugenidesowi Nagrodę Pulitzera w dziedzinie literatury pięknej w 2003 roku i pozostaje jednym z jego najbardziej znanych dzieł.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Nowy dowód” Jeffreya Eugenidesa to literacki bufet ludzkich słabości, porażek i triumfów serwowany w niewielkich, pysznych kąskach. Dla fanów rozległych powieści Eugenidesa, takich jak „Middlesex” i „Przekleństwa niewinności”, ten zbiór opowiadań oferuje kuszące spojrzenie na wnikliwy wgląd autora w ludzką kondycję.
W tych opowieściach spotykamy różnorodną załogę postaci zmagających się z osobistymi i narodowymi sytuacjami kryzysowymi. Od nieudanych poetów, którzy stali się defraudantami, po rozczarowanych klawikordzistów zmagających się z ciężarem rodzinnych zobowiązań, bohaterowie Eugenidesa są tak różnorodni, że można się z nimi utożsamić. Każda historia jest migawką zwykłego życia w niezwykłych okolicznościach, ujawniając uniwersalne prawdy, które łączą nas wszystkich.
Jednym z wyróżniających się opowiadań jest „Pipeta do pieczenia”, które śledzi perypetie kobiety zdeterminowanej, by zostać matką za wszelką cenę. Jest to humorystyczna, a jednocześnie przejmująca eksploracja determinacji, jaką mamy w pogoni za naszymi najgłębszymi pragnieniami, bez względu na to, jak niekonwencjonalne mogą się one wydawać.
Kolejną perełką jest „Poczta lotnicza”. Podążamy tu za młodym podróżnikiem w poszukiwaniu oświecenia, które prowadzi go przez kontynenty i w głąb jego własnej duszy. To opowieść o samopoznaniu i duchowym przebudzeniu, która rozbrzmiewa jeszcze długo po przewróceniu ostatniej strony.
Ale być może najpotężniejszą historią w zbiorze jest „Proroczy srom”, która zagłębia się w mętne wody tożsamości seksualnej i samoakceptacji. Oczami zdezorientowanego seksualnie studenta pierwszego roku jesteśmy świadkami transformującego spotkania w pociągu, które zmusza go do konfrontacji z przeszłością i zaakceptowania swojej przyszłości. To przejmujące przypomnienie, że czasami najgłębsze objawienia przychodzą z najbardziej nieprawdopodobnych miejsc.
W całym zbiorze „Nowy dowód”, można poznać charakterystyczny dla Eugenidesa dowcip, współczucie i ostrą jak brzytwa wnikliwość.. Jego proza jest tak elegancka jak zawsze, splatając ze sobą skomplikowane narracje, które przepełnione są emocjami i człowieczeństwem. Niezależnie od tego, czy bada złożoność miłości, rodziny czy amerykańskiego doświadczenia, Eugenides udowadnia, że jest mistrzem opowiadania historii, zdolnym uchwycić istotę życia w całej jego niechlujnej, pięknej chwale.
Jeffrey Eugenides jest uznanym amerykańskim pisarzem znanym z wciągającej fabuły, wyrazistych postaci i eksploracji złożonych tematów, takich jak tożsamość, miłość i przynależność. Urodzony 8 marca 1960 roku w Detroit w stanie Michigan, Eugenides spędził swoje młodzieńcze lata zanurzony w bogatej kulturze swojego rodzinnego miasta, które później posłużyło jako tło dla wielu jego powieści.
Po ukończeniu Uniwersytetu Browna z dyplomem z literatury angielskiej, Eugenides rozpoczął karierę pisarską, ostatecznie zdobywając uznanie krytyków i powszechne uznanie za swoją debiutancką powieść „Przekleństwa niewinności” (1993). Eugenides jeszcze bardziej ugruntował swoją reputację jako literackiej wagi ciężkiej, publikując swoją drugą powieść „Middlesex” (2002). Rozległa wielopokoleniowa epopeja zgłębia tematy tożsamości płciowej, historii rodziny i doświadczenia imigrantów. Powieść ta przyniosła Eugenidesowi Nagrodę Pulitzera w dziedzinie literatury pięknej w 2003 roku i pozostaje jednym z jego najbardziej znanych dzieł.