Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowa moda polska
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marcin Różyc opisuje współczesną modę jako zjawisko oferujące nieosiągalne marzenia i aspiracje. Projektanci, producenci i twórcy reklam mody próbują spełnić nasze pragnienia bycia kimś innym: bardziej atrakcyjnym, prawdziwym czy nowoczesnym. Jednak dzisiejsza moda to coś więcej niż tylko fantazja – to także forma wyrazu z funkcjonalnymi i estetycznymi zaletami. Nawet najbardziej codzienny ubiór wysyła konkretną wiadomość.
Książka "Nowa moda polska" to pierwsze kompleksowe opracowanie dotyczące współczesnej polskiej sceny modowej. Autor bada kluczowe aspekty tego fenomenu, prezentując szeroki przekrój zjawisk. Dopełnieniem są rozmowy z czołowymi polskimi kreatorami mody, jak Arkadius, Janusz Noniewicz, Magdalena Komar, Tomasz Donocik, Joanna Klimas i Karolina Sulej. Dodatkowo przedstawia sylwetki istotnych projektantów, w tym Ani Kuczyńskiej, Pauliny Plizgi, Maldorora, Polygonu, Anny Poniewierskiej, Justyny Chrabelskiej oraz U.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marcin Różyc opisuje współczesną modę jako zjawisko oferujące nieosiągalne marzenia i aspiracje. Projektanci, producenci i twórcy reklam mody próbują spełnić nasze pragnienia bycia kimś innym: bardziej atrakcyjnym, prawdziwym czy nowoczesnym. Jednak dzisiejsza moda to coś więcej niż tylko fantazja – to także forma wyrazu z funkcjonalnymi i estetycznymi zaletami. Nawet najbardziej codzienny ubiór wysyła konkretną wiadomość.
Książka "Nowa moda polska" to pierwsze kompleksowe opracowanie dotyczące współczesnej polskiej sceny modowej. Autor bada kluczowe aspekty tego fenomenu, prezentując szeroki przekrój zjawisk. Dopełnieniem są rozmowy z czołowymi polskimi kreatorami mody, jak Arkadius, Janusz Noniewicz, Magdalena Komar, Tomasz Donocik, Joanna Klimas i Karolina Sulej. Dodatkowo przedstawia sylwetki istotnych projektantów, w tym Ani Kuczyńskiej, Pauliny Plizgi, Maldorora, Polygonu, Anny Poniewierskiej, Justyny Chrabelskiej oraz U.
