Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myślę, rozwiązuję i wiem. Ćw. dla klas 4-6. Hinz, M. Opr. m. 2014. Wydanie 2024
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne mają na celu wsparcie dzieci, które zmagają się z trudnościami w nauce wynikającymi z nierównomiernego lub opóźnionego rozwoju. Kluczowym zadaniem w tej pracy jest nie tylko korygowanie zaburzonych funkcji, ale także zastępowanie ich innymi oraz wzmacnianie tych, które mieszczą się w normie.
Zaprojektowane ćwiczenia są skierowane do uczniów klas 4-6 i zostały uporządkowane w sekcje, które koncentrują się na rozwijaniu określonych umiejętności, często problematycznych dla dzieci w tym przedziale wiekowym. Obejmują one takie obszary jak sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa i słuchowa, a także umiejętności związane z pisaniem i czytaniem.
Zadania zawarte w tym zbiorze są uniwersalne i mogą być stosowane zarówno podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, prowadzonych indywidualnie lub grupowo, jak i jako dodatkowe ćwiczenia w trakcie lekcji, na świetlicy czy w domowym zaciszu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne mają na celu wsparcie dzieci, które zmagają się z trudnościami w nauce wynikającymi z nierównomiernego lub opóźnionego rozwoju. Kluczowym zadaniem w tej pracy jest nie tylko korygowanie zaburzonych funkcji, ale także zastępowanie ich innymi oraz wzmacnianie tych, które mieszczą się w normie.
Zaprojektowane ćwiczenia są skierowane do uczniów klas 4-6 i zostały uporządkowane w sekcje, które koncentrują się na rozwijaniu określonych umiejętności, często problematycznych dla dzieci w tym przedziale wiekowym. Obejmują one takie obszary jak sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa i słuchowa, a także umiejętności związane z pisaniem i czytaniem.
Zadania zawarte w tym zbiorze są uniwersalne i mogą być stosowane zarówno podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, prowadzonych indywidualnie lub grupowo, jak i jako dodatkowe ćwiczenia w trakcie lekcji, na świetlicy czy w domowym zaciszu.
