Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta wyjątkowa książka jako jedyna na rynku przybliża modele biznesowe stosowane w Internecie, analizując je na przykładzie rzeczywistych firm. Prezentuje różnorodne przedsiębiorstwa, od młodych startupów po duże koncerny, obejmujące wiele branż, w tym platformy aukcyjne, fora publicystyczne oraz platformy łączące konsumentów z twórcami w dziedzinie mody i designu. W opracowaniu znajdziemy szczegółowe opisy rozwiązań stosowanych przez takie firmy jak Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communication, czy Agora.
Książka przedstawia, jak modele biznesowe wpływają na przewagę konkurencyjną i jak na strategie firm oddziałują uwarunkowania produkcji i koszty transakcyjne w cyfrowej gospodarce. Publikacja wyróżnia się unikalnością, gdyż prezentowane podejścia do analizy modeli biznesowych nie są szeroko znane w Polsce, a opis platform wielostronnych jest rzadkością w literaturze.
Stanowi ona cenne źródło informacji dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za integrację Internetu w modelach biznesowych firm. Jest też niezbędnym podręcznikiem dla studentów, doktorantów, kadry akademickiej i uczestników studiów podyplomowych na kierunkach związanych z e-biznesem, marketingiem oraz zarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta wyjątkowa książka jako jedyna na rynku przybliża modele biznesowe stosowane w Internecie, analizując je na przykładzie rzeczywistych firm. Prezentuje różnorodne przedsiębiorstwa, od młodych startupów po duże koncerny, obejmujące wiele branż, w tym platformy aukcyjne, fora publicystyczne oraz platformy łączące konsumentów z twórcami w dziedzinie mody i designu. W opracowaniu znajdziemy szczegółowe opisy rozwiązań stosowanych przez takie firmy jak Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communication, czy Agora.
Książka przedstawia, jak modele biznesowe wpływają na przewagę konkurencyjną i jak na strategie firm oddziałują uwarunkowania produkcji i koszty transakcyjne w cyfrowej gospodarce. Publikacja wyróżnia się unikalnością, gdyż prezentowane podejścia do analizy modeli biznesowych nie są szeroko znane w Polsce, a opis platform wielostronnych jest rzadkością w literaturze.
Stanowi ona cenne źródło informacji dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za integrację Internetu w modelach biznesowych firm. Jest też niezbędnym podręcznikiem dla studentów, doktorantów, kadry akademickiej i uczestników studiów podyplomowych na kierunkach związanych z e-biznesem, marketingiem oraz zarządzaniem.
