Książka - Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ta wyjątkowa książka jako jedyna na rynku przybliża modele biznesowe stosowane w Internecie, analizując je na przykładzie rzeczywistych firm. Prezentuje różnorodne przedsiębiorstwa, od młodych startupów po duże koncerny, obejmujące wiele branż, w tym platformy aukcyjne, fora publicystyczne oraz platformy łączące konsumentów z twórcami w dziedzinie mody i designu. W opracowaniu znajdziemy szczegółowe opisy rozwiązań stosowanych przez takie firmy jak Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communication, czy Agora.

Książka przedstawia, jak modele biznesowe wpływają na przewagę konkurencyjną i jak na strategie firm oddziałują uwarunkowania produkcji i koszty transakcyjne w cyfrowej gospodarce. Publikacja wyróżnia się unikalnością, gdyż prezentowane podejścia do analizy modeli biznesowych nie są szeroko znane w Polsce, a opis platform wielostronnych jest rzadkością w literaturze.

Stanowi ona cenne źródło informacji dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za integrację Internetu w modelach biznesowych firm. Jest też niezbędnym podręcznikiem dla studentów, doktorantów, kadry akademickiej i uczestników studiów podyplomowych na kierunkach związanych z e-biznesem, marketingiem oraz zarządzaniem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ta wyjątkowa książka jako jedyna na rynku przybliża modele biznesowe stosowane w Internecie, analizując je na przykładzie rzeczywistych firm. Prezentuje różnorodne przedsiębiorstwa, od młodych startupów po duże koncerny, obejmujące wiele branż, w tym platformy aukcyjne, fora publicystyczne oraz platformy łączące konsumentów z twórcami w dziedzinie mody i designu. W opracowaniu znajdziemy szczegółowe opisy rozwiązań stosowanych przez takie firmy jak Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communication, czy Agora.

Książka przedstawia, jak modele biznesowe wpływają na przewagę konkurencyjną i jak na strategie firm oddziałują uwarunkowania produkcji i koszty transakcyjne w cyfrowej gospodarce. Publikacja wyróżnia się unikalnością, gdyż prezentowane podejścia do analizy modeli biznesowych nie są szeroko znane w Polsce, a opis platform wielostronnych jest rzadkością w literaturze.

Stanowi ona cenne źródło informacji dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za integrację Internetu w modelach biznesowych firm. Jest też niezbędnym podręcznikiem dla studentów, doktorantów, kadry akademickiej i uczestników studiów podyplomowych na kierunkach związanych z e-biznesem, marketingiem oraz zarządzaniem.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 160 × 240 mm
ID: 9788301180225

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki: Tymoteusz Doligalski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info