Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Młodzież o sobie i codzienności szkolnej obok dyskursu jakości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opis książki uwzględnia głębokie uznanie dla refleksji pedagogicznej, osadzonej w aktualnych kontekstach kulturowych, wskazując na złożoność relacji między teorią społeczną a praktykami edukacyjnymi. Książka przedstawia epistemologiczne podejście, które podkreśla, że problemem nie jest nadmiar teorii, lecz brak wiedzy wśród osób ograniczających pedagogów do stosowania jednostronnych metod poprzez różne mechanizmy kontroli. Autorzy książki zwracają uwagę na potrzebę zaangażowania instytucji edukacyjnych w rozwijanie emancypacyjnego intelektu. Ważnym elementem publikacji jest fakt, że młodzi ludzie stają się tu kluczowymi głosami, co subtelnie podkreśla znaczenie ich doświadczeń w procesie edukacji. Klaudia Węc i Marta Urlińska badają, jak młodzież odbiera współczesne zmiany społeczne, które wpłynęły na ich życie. Autorzy podkreślają, że zmiany kulturowe i cywilizacyjne ostatnich dekad szczególnie dotknęły młodych, stanowiąc zarówno szansę, jak i wyzwanie. Hermeneutyczna analiza Autorek omija klasyczny dyskurs jakości edukacji, akcentując transcendentalne zobowiązania dorosłych wobec uczącej się młodzieży. Książka stawia pytania o samoświadomość młodych ludzi, ich sposób radzenia sobie z rzeczywistością oraz sposób postrzegania swojego społecznego środowiska, w tym szkoły i klasy. Refleksje te są nieocenione w kontekście potrzebnych zmian w systemie edukacji, odpowiadających rzeczywistym potrzebom uczniów. Prezentowane badania umożliwiają lepsze zrozumienie współczesnych problemów młodzieży, jej autonomii i wpływu na szkolną rzeczywistość. Autorki dążą do uchwycenia kondycji młodzieży i edukacji, zwracając uwagę zarówno na deficyty, jak i potencjalne korzyści, które mogą zostać wydobyte z systemu edukacyjnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opis książki uwzględnia głębokie uznanie dla refleksji pedagogicznej, osadzonej w aktualnych kontekstach kulturowych, wskazując na złożoność relacji między teorią społeczną a praktykami edukacyjnymi. Książka przedstawia epistemologiczne podejście, które podkreśla, że problemem nie jest nadmiar teorii, lecz brak wiedzy wśród osób ograniczających pedagogów do stosowania jednostronnych metod poprzez różne mechanizmy kontroli. Autorzy książki zwracają uwagę na potrzebę zaangażowania instytucji edukacyjnych w rozwijanie emancypacyjnego intelektu. Ważnym elementem publikacji jest fakt, że młodzi ludzie stają się tu kluczowymi głosami, co subtelnie podkreśla znaczenie ich doświadczeń w procesie edukacji. Klaudia Węc i Marta Urlińska badają, jak młodzież odbiera współczesne zmiany społeczne, które wpłynęły na ich życie. Autorzy podkreślają, że zmiany kulturowe i cywilizacyjne ostatnich dekad szczególnie dotknęły młodych, stanowiąc zarówno szansę, jak i wyzwanie. Hermeneutyczna analiza Autorek omija klasyczny dyskurs jakości edukacji, akcentując transcendentalne zobowiązania dorosłych wobec uczącej się młodzieży. Książka stawia pytania o samoświadomość młodych ludzi, ich sposób radzenia sobie z rzeczywistością oraz sposób postrzegania swojego społecznego środowiska, w tym szkoły i klasy. Refleksje te są nieocenione w kontekście potrzebnych zmian w systemie edukacji, odpowiadających rzeczywistym potrzebom uczniów. Prezentowane badania umożliwiają lepsze zrozumienie współczesnych problemów młodzieży, jej autonomii i wpływu na szkolną rzeczywistość. Autorki dążą do uchwycenia kondycji młodzieży i edukacji, zwracając uwagę zarówno na deficyty, jak i potencjalne korzyści, które mogą zostać wydobyte z systemu edukacyjnego.
