Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mistrz i Małgorzata
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Mistrz i Małgorzata” to dzieło, które fascynuje czytelników swoim ponadczasowym obrazem starcia między dobrem a złem. Bohaterowie tacy jak Woland, Behemot oraz Małgorzata są barwnymi postaciami, w które można się zagłębić i z którymi można się utożsamiać. Ta powieść nie tylko bawi i wzrusza, ale również zaskakuje i skłania do głębokich refleksji filozoficznych.
Bułhakow w mistrzowski sposób splata opowieść o miłości Mistrza, pisarza żyjącego w latach trzydziestych XX wieku, do Małgorzaty Nikołajewny z groteskowymi realiami ówczesnej Rosji. Wplecenie w fabułę historii Poncjusza Piłata, który skazuje wędrownego filozofa Jeszuę Ha-Nocri, tworzy efekt powieści w powieści, dodając głębi całej narracji.
Wykorzystanie elementów absurdu i fantastyki, zwłaszcza w działaniach Wolanda, było niezbędne, by powieść przeszła przez cenzurę obowiązującą w sowieckiej Rosji. Dzięki temu zabiegowi Bułhakow mógł ukazać absurdalność rzeczywistości, w której przyszło mu tworzyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Mistrz i Małgorzata” to dzieło, które fascynuje czytelników swoim ponadczasowym obrazem starcia między dobrem a złem. Bohaterowie tacy jak Woland, Behemot oraz Małgorzata są barwnymi postaciami, w które można się zagłębić i z którymi można się utożsamiać. Ta powieść nie tylko bawi i wzrusza, ale również zaskakuje i skłania do głębokich refleksji filozoficznych.
Bułhakow w mistrzowski sposób splata opowieść o miłości Mistrza, pisarza żyjącego w latach trzydziestych XX wieku, do Małgorzaty Nikołajewny z groteskowymi realiami ówczesnej Rosji. Wplecenie w fabułę historii Poncjusza Piłata, który skazuje wędrownego filozofa Jeszuę Ha-Nocri, tworzy efekt powieści w powieści, dodając głębi całej narracji.
Wykorzystanie elementów absurdu i fantastyki, zwłaszcza w działaniach Wolanda, było niezbędne, by powieść przeszła przez cenzurę obowiązującą w sowieckiej Rosji. Dzięki temu zabiegowi Bułhakow mógł ukazać absurdalność rzeczywistości, w której przyszło mu tworzyć.
