Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media wobec śmierci Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach, gdy media masowe podlegają silnej komercjalizacji, a wiadomości są traktowane przede wszystkim jako towar przynoszący zyski, sensacja i rozrywka dominują w przekazach medialnych. Znane powiedzenie, które pierwotnie dotyczyło prasy, można by sformułować na nowo, że nic tak nie przyciąga uwagi w mediach jak dramatyczne wydarzenia. W tej rzeczywistości media stoją przed dylematem, borykając się z dwiema głównymi koncepcjami dziennikarstwa i przekazu informacji.
Z jednej strony istnieje podejście, które stawia na rzetelność i dążenie do prawdy, zadając sobie trud przekazywania informacji w sposób odpowiedzialny i bezstronny. Z drugiej strony mamy do czynienia z trendem, który kładzie nacisk na atrakcyjność, szybkość i niefrasobliwość w dążeniu do przyciągania odbiorców i generowania jak największych zysków. Te dwie ścierające się filozofie tworzą swoiste napięcie w obrębie świata mediów, co wpływa na jakość i kierunek współczesnego dziennikarstwa.
W takiej sytuacji odbiorcy muszą coraz częściej samodzielnie selekcjonować i oceniać napływające informacje, by odróżnić rzetelne źródła od tych, które bardziej skupiają się na rozgłosie niż na treści. W obliczu tych wyzwań niezwykle istotne staje się krytyczne podejście do otrzymywanych treści oraz umiejętność rozróżniania wartościowych przekazów od powierzchownych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach, gdy media masowe podlegają silnej komercjalizacji, a wiadomości są traktowane przede wszystkim jako towar przynoszący zyski, sensacja i rozrywka dominują w przekazach medialnych. Znane powiedzenie, które pierwotnie dotyczyło prasy, można by sformułować na nowo, że nic tak nie przyciąga uwagi w mediach jak dramatyczne wydarzenia. W tej rzeczywistości media stoją przed dylematem, borykając się z dwiema głównymi koncepcjami dziennikarstwa i przekazu informacji.
Z jednej strony istnieje podejście, które stawia na rzetelność i dążenie do prawdy, zadając sobie trud przekazywania informacji w sposób odpowiedzialny i bezstronny. Z drugiej strony mamy do czynienia z trendem, który kładzie nacisk na atrakcyjność, szybkość i niefrasobliwość w dążeniu do przyciągania odbiorców i generowania jak największych zysków. Te dwie ścierające się filozofie tworzą swoiste napięcie w obrębie świata mediów, co wpływa na jakość i kierunek współczesnego dziennikarstwa.
W takiej sytuacji odbiorcy muszą coraz częściej samodzielnie selekcjonować i oceniać napływające informacje, by odróżnić rzetelne źródła od tych, które bardziej skupiają się na rozgłosie niż na treści. W obliczu tych wyzwań niezwykle istotne staje się krytyczne podejście do otrzymywanych treści oraz umiejętność rozróżniania wartościowych przekazów od powierzchownych.
