Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing - to działa!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Marketing - to działa!" autorstwa Leonarda M. Lodisha, Howarda L. Morgana i Shellye Archambeau jest przewodnikiem, który odpowiada na kluczowe pytania dotyczące skuteczności projektów marketingowych. Autorzy przedstawiają w niej narzędzia i strategie, które pozwalają zwiększyć rentowność działań marketingowych, zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Książka oferuje praktyczne metody, które mogą być użyteczne niezależnie od wielkości firmy, od małych przedsiębiorstw po międzynarodowe korporacje, pomagając unikać typowych błędów, które mogą zniweczyć najlepiej zaplanowane projekty.
Kluczowym elementem przedsiębiorczego marketingu, omawianym przez autorów, jest umiejętność skutecznego kierowania oferty do określonych grup: inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Aby osiągnąć sukces, ważne jest właściwe zarządzanie sprzedażą oraz umiejętne prezentowanie oferty, co książka stara się nauczyć czytelników. Dzięki zawartym w niej radom, Twoja firma zyska na rynku przewagę i zwiększy swoje szanse na osiągnięcie sukcesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Marketing - to działa!" autorstwa Leonarda M. Lodisha, Howarda L. Morgana i Shellye Archambeau jest przewodnikiem, który odpowiada na kluczowe pytania dotyczące skuteczności projektów marketingowych. Autorzy przedstawiają w niej narzędzia i strategie, które pozwalają zwiększyć rentowność działań marketingowych, zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Książka oferuje praktyczne metody, które mogą być użyteczne niezależnie od wielkości firmy, od małych przedsiębiorstw po międzynarodowe korporacje, pomagając unikać typowych błędów, które mogą zniweczyć najlepiej zaplanowane projekty.
Kluczowym elementem przedsiębiorczego marketingu, omawianym przez autorów, jest umiejętność skutecznego kierowania oferty do określonych grup: inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Aby osiągnąć sukces, ważne jest właściwe zarządzanie sprzedażą oraz umiejętne prezentowanie oferty, co książka stara się nauczyć czytelników. Dzięki zawartym w niej radom, Twoja firma zyska na rynku przewagę i zwiększy swoje szanse na osiągnięcie sukcesu.
