Książka - Marka prywatna

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W ostatnich dziesięciu latach marki własne rozwijały się w tempie, które przewyższało dwukrotnie tempo wzrostu tradycyjnych marek producenckich. To zjawisko stawia przed detalistami oraz producentami konieczność przyjęcia nowatorskiej perspektywy. Obie grupy mają teraz wyjątkową okazję do przekształcenia swojej tożsamości i wprowadzenia odkrywczych rozwiązań w swoich ofertach.

Książka zgłębia zarówno wyzwania, jak i nowo pojawiające się możliwości, związane z dynamicznym wzrostem popularności marek własnych. Autorzy dostarczają konkretnych strategii dla menedżerów zajmujących się detalem i produkcją, pomagając w skutecznej identyfikacji okazji, przewidywaniu potencjalnych zagrożeń oraz ich neutralizacji.

Przedstawione są kluczowe zagadnienia, w tym:

- Prawdziwe fakty i błędne przekonania dotyczące marek własnych,
- Historia i aktualne oraz przyszłe trendy na rynku,
- Analiza marek własnych z punktu widzenia konsumentów, detalistów i producentów,
- Wpływ globalnych oraz społecznych czynników na wzrost popularności marek detalistów,
- Zasady, które umożliwiają wykorzystanie rynkowych szans i pełne wykorzystanie potencjału,
- Perspektywy przyszłej współpracy między detalistami a producentami.

Treści zawarte w książce są poparte danymi z międzynarodowych źródeł i wynikami badań przeprowadzonych przez agencję Saatchi & Saatchi X w kilku krajach. Dzięki temu publikacja stanowi cenne źródło aktualnej wiedzy na temat marek własnych i ich wpływu na rynek globalny.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W ostatnich dziesięciu latach marki własne rozwijały się w tempie, które przewyższało dwukrotnie tempo wzrostu tradycyjnych marek producenckich. To zjawisko stawia przed detalistami oraz producentami konieczność przyjęcia nowatorskiej perspektywy. Obie grupy mają teraz wyjątkową okazję do przekształcenia swojej tożsamości i wprowadzenia odkrywczych rozwiązań w swoich ofertach.

Książka zgłębia zarówno wyzwania, jak i nowo pojawiające się możliwości, związane z dynamicznym wzrostem popularności marek własnych. Autorzy dostarczają konkretnych strategii dla menedżerów zajmujących się detalem i produkcją, pomagając w skutecznej identyfikacji okazji, przewidywaniu potencjalnych zagrożeń oraz ich neutralizacji.

Przedstawione są kluczowe zagadnienia, w tym:

- Prawdziwe fakty i błędne przekonania dotyczące marek własnych,
- Historia i aktualne oraz przyszłe trendy na rynku,
- Analiza marek własnych z punktu widzenia konsumentów, detalistów i producentów,
- Wpływ globalnych oraz społecznych czynników na wzrost popularności marek detalistów,
- Zasady, które umożliwiają wykorzystanie rynkowych szans i pełne wykorzystanie potencjału,
- Perspektywy przyszłej współpracy między detalistami a producentami.

Treści zawarte w książce są poparte danymi z międzynarodowych źródeł i wynikami badań przeprowadzonych przez agencję Saatchi & Saatchi X w kilku krajach. Dzięki temu publikacja stanowi cenne źródło aktualnej wiedzy na temat marek własnych i ich wpływu na rynek globalny.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 15.99 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 340
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 175 × 248 mm
ID: 9788375266658

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info