Książka - Lojalność Klientów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Lojalność Klientów

Lojalność Klientów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ten podręcznik jest przeznaczony dla studentów zaawansowanych lat ekonomii oraz kierunków takich jak zarządzanie i marketing. Służy on jako materiał do specjalistycznych wykładów dotyczących zachowań konsumentów, tworzenia programów lojalnościowych oraz indywidualnych koncepcji marketingowych. Książka ta może również przynieść korzyści praktykom, którzy aktywnie pracują nad strategiami marketingowymi i programami lojalnościowymi w swoich przedsiębiorstwach.

Zawiera ona najnowsze, uporządkowane informacje na temat lojalności klienta, jej różnorodnych typów, zasad funkcjonowania oraz kluczowych czynników wpływających na lojalność. Autorzy omawiają zarówno teoretyczne aspekty, jak i dostarczają licznych przykładów praktycznych rozwiązań. W publikacji znajdziemy szczegółowe analizy dotyczące charakteru i rodzajów lojalności, modeli opisujących lojalność, motywy konsumenckie, typologie związane z lojalnością, zmieniające się postawy klientów oraz metody pomiaru lojalności.

Książka ma wysoką wartość zarówno merytoryczną, jak i praktyczną. Autorzy prezentują aktualną wiedzę opartą na globalnej literaturze fachowej, ilustrując ją licznymi przykładami z rzeczywistości gospodarczej. Wszystkie rozdziały kończą się pytaniami kontrolnymi, które pomagają utrwalić zdobytą wiedzę. Dodatkowo, podręcznik wzbogacony jest o obszerną bibliografię i indeks rzeczowy, co ułatwia nawigację po zawartości książki.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ten podręcznik jest przeznaczony dla studentów zaawansowanych lat ekonomii oraz kierunków takich jak zarządzanie i marketing. Służy on jako materiał do specjalistycznych wykładów dotyczących zachowań konsumentów, tworzenia programów lojalnościowych oraz indywidualnych koncepcji marketingowych. Książka ta może również przynieść korzyści praktykom, którzy aktywnie pracują nad strategiami marketingowymi i programami lojalnościowymi w swoich przedsiębiorstwach.

Zawiera ona najnowsze, uporządkowane informacje na temat lojalności klienta, jej różnorodnych typów, zasad funkcjonowania oraz kluczowych czynników wpływających na lojalność. Autorzy omawiają zarówno teoretyczne aspekty, jak i dostarczają licznych przykładów praktycznych rozwiązań. W publikacji znajdziemy szczegółowe analizy dotyczące charakteru i rodzajów lojalności, modeli opisujących lojalność, motywy konsumenckie, typologie związane z lojalnością, zmieniające się postawy klientów oraz metody pomiaru lojalności.

Książka ma wysoką wartość zarówno merytoryczną, jak i praktyczną. Autorzy prezentują aktualną wiedzę opartą na globalnej literaturze fachowej, ilustrując ją licznymi przykładami z rzeczywistości gospodarczej. Wszystkie rozdziały kończą się pytaniami kontrolnymi, które pomagają utrwalić zdobytą wiedzę. Dodatkowo, podręcznik wzbogacony jest o obszerną bibliografię i indeks rzeczowy, co ułatwia nawigację po zawartości książki.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 8.56 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 150
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788301154912

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info