Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kwestionariusz badania mowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dostępna w wersji papierowej (wydanie VIII 2021) oraz jako e-book, książka ta stanowi istotne narzędzie do diagnozowania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym pod kątem logopedycznym. Składa się z ilustracji, których nazwy są zbudowane w sposób umożliwiający analizę występowania samogłosek i spółgłosek w różnych pozycjach w słowie: na początku, w środku i na końcu. Głoski te są uporządkowane zgodnie z naturalnym rozwojem mowy u dzieci. Uwzględniono tutaj różnorodne grupy spółgłosek takie jak wargowe, wargowo-zębowe, przedniojęzykowo-zębowe, przedniojęzykowo-dziąsłowe, środkowojęzykowe, tylnojęzykowe oraz podstawowe samogłoski, w tym ą i ę.
Uzupełnieniem kwestionariusza jest karta badania mowy, która odzwierciedla kolejność zapisu głosek zgodnie z sekwencją występowania w wyrazach. Takie podejście zapewnia usystematyzowaną i efektywną metodę diagnozy mowy dziecka, dostosowaną do jego etapu rozwojowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dostępna w wersji papierowej (wydanie VIII 2021) oraz jako e-book, książka ta stanowi istotne narzędzie do diagnozowania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym pod kątem logopedycznym. Składa się z ilustracji, których nazwy są zbudowane w sposób umożliwiający analizę występowania samogłosek i spółgłosek w różnych pozycjach w słowie: na początku, w środku i na końcu. Głoski te są uporządkowane zgodnie z naturalnym rozwojem mowy u dzieci. Uwzględniono tutaj różnorodne grupy spółgłosek takie jak wargowe, wargowo-zębowe, przedniojęzykowo-zębowe, przedniojęzykowo-dziąsłowe, środkowojęzykowe, tylnojęzykowe oraz podstawowe samogłoski, w tym ą i ę.
Uzupełnieniem kwestionariusza jest karta badania mowy, która odzwierciedla kolejność zapisu głosek zgodnie z sekwencją występowania w wyrazach. Takie podejście zapewnia usystematyzowaną i efektywną metodę diagnozy mowy dziecka, dostosowaną do jego etapu rozwojowego.
