Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wyprawa asów. Dzikie karty. Tom 4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w tumultuosnych realiach XX wieku istniali prawdziwi superbohaterowie oraz łotrzy dysponujący nadludzkimi mocami?
Cztery dekady po pierwszym pojawieniu się wirusa dzikiej karty Światowa Organizacja Zdrowia decyduje się na wysłanie specjalnej misji z udziałem zarówno asów, jak i dżokerów, a także polityków i dziennikarzy. Celem tej misji jest zbadanie, jak różne narody radzą sobie z wirusem, który na zawsze zmienił oblicze ludzkości. Na czele ekipy stoi senator Gregg Hartmann, skrywający w zanadrzu groźną tajemnicę oraz ambicje prezydenckie. W złożonej grupie towarzyszą mu dobrze znani fanom serii bohaterowie: doktor Tachion, asy takie jak Sokolica i Złoty Chłopiec oraz dżokerzy Poczwarka, Troll i Ojciec Kałamarnica. Podczas tej niezwykłej wyprawy odwiedzą oni różnorodne zakątki świata, od gęstych lasów Haiti i Peru, przez skomplikowaną scenę polityczną Egiptu, klasztor w Japonii, aż po ulice tętniących życiem europejskich metropolii. Napotkają sytuacje, gdzie niektóre dzikie karty są czczone niczym bóstwa, a inne wydarzenia jawią się jako urzeczywistnienie dawnych przepowiedni, które mogą na stałe wpłynąć na losy całej planety.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w tumultuosnych realiach XX wieku istniali prawdziwi superbohaterowie oraz łotrzy dysponujący nadludzkimi mocami?
Cztery dekady po pierwszym pojawieniu się wirusa dzikiej karty Światowa Organizacja Zdrowia decyduje się na wysłanie specjalnej misji z udziałem zarówno asów, jak i dżokerów, a także polityków i dziennikarzy. Celem tej misji jest zbadanie, jak różne narody radzą sobie z wirusem, który na zawsze zmienił oblicze ludzkości. Na czele ekipy stoi senator Gregg Hartmann, skrywający w zanadrzu groźną tajemnicę oraz ambicje prezydenckie. W złożonej grupie towarzyszą mu dobrze znani fanom serii bohaterowie: doktor Tachion, asy takie jak Sokolica i Złoty Chłopiec oraz dżokerzy Poczwarka, Troll i Ojciec Kałamarnica. Podczas tej niezwykłej wyprawy odwiedzą oni różnorodne zakątki świata, od gęstych lasów Haiti i Peru, przez skomplikowaną scenę polityczną Egiptu, klasztor w Japonii, aż po ulice tętniących życiem europejskich metropolii. Napotkają sytuacje, gdzie niektóre dzikie karty są czczone niczym bóstwa, a inne wydarzenia jawią się jako urzeczywistnienie dawnych przepowiedni, które mogą na stałe wpłynąć na losy całej planety.
