Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W poszukiwaniu siebie. Opowieść o odkrywaniu siebie, miłości i szczęścia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dla pasjonatów podróży, orientu i kultury Indii, subkontynent indyjski zdaje się być miejscem już dobrze znanym, gdzie większość zakątków została odkryta przez miłośników wypraw. Mimo to, Ula Molęda w swojej debiutanckiej powieści prowadzi nas przez mniej uczęszczane rejony Indii, pełne piękna i wielokulturowego bogactwa, jakie rzadko można znaleźć na zdjęciach z pocztówek czy w katalogach biur turystycznych. Choć dla doświadczonych podróżników te miejsca nie będą całkiem nieznane, to jednak ich odkrywanie u boku autorki, która każdego z nich doświadczyła osobiście i nie pisze o miejscach, których sama nie widziała, przynosi powiew świeżości i oryginalność, która wznosi się daleko poza ograniczenia klasycznych narracji o dalekim wschodzie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dla pasjonatów podróży, orientu i kultury Indii, subkontynent indyjski zdaje się być miejscem już dobrze znanym, gdzie większość zakątków została odkryta przez miłośników wypraw. Mimo to, Ula Molęda w swojej debiutanckiej powieści prowadzi nas przez mniej uczęszczane rejony Indii, pełne piękna i wielokulturowego bogactwa, jakie rzadko można znaleźć na zdjęciach z pocztówek czy w katalogach biur turystycznych. Choć dla doświadczonych podróżników te miejsca nie będą całkiem nieznane, to jednak ich odkrywanie u boku autorki, która każdego z nich doświadczyła osobiście i nie pisze o miejscach, których sama nie widziała, przynosi powiew świeżości i oryginalność, która wznosi się daleko poza ograniczenia klasycznych narracji o dalekim wschodzie.
