Książka - Teraz bajty MIGRA. Informatyka. Klasa 4. Szkoła podstawowa

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Teraz bajty MIGRA. Informatyka. Klasa 4. Szkoła podstawowa

Teraz bajty MIGRA. Informatyka. Klasa 4. Szkoła podstawowa

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jednym z zasadniczych założeń podstawy programowej jest umiejętność rozumienia, analizy i rozwiązywania problemów. W serii "Teraz bajty" autorka podręcznika wyodrębnia konkretne problemy, które są analizowane i rozwiązywane przez uczniów. Przykładowo, planując stworzenie obrazu cytryny w edytorze graficznym, zastanawiamy się, jak za pomocą dostępnych narzędzi malarskich uzyskać efekt wypukłej skórki. Inną sytuacją może być zaprojektowanie programu, który tworzy las złożony z 13 choinek, gdzie uczymy Baltiego, by wyczarował choinkę i przeszedł jedno pole. Rozważamy, czy każdą choinkę należy dodawać osobno, czy można to zrobić bardziej efektywnie.

W podręczniku do klasy IV znajdziemy tematy związane z tworzeniem rysunków i tekstów komputerowych oraz z umiejętnościami potrzebnymi do pracy z plikami: ich nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania. Ważnym elementem edukacji jest także umiejętność poszukiwania informacji w Internecie oraz świadomość zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.

W zakresie programowania, uczniowie klas IV-VI zdobywają umiejętności tworzenia i zapisywania pomysłów na historyjki w wizualnym języku programowania, wykorzystując polecenia sekwencyjne, warunkowe i iteracyjne. W podręczniku dla czwartej klasy znajdują się ćwiczenia, w których uczniowie programują proste opowieści i gry w programach takich jak Baltie i Scratch. Uczniowie poznają, jak sterować obiektami i korzystać z różnych instrukcji, a w miarę postępów w nauce, w klasach V i VI, również zmiennych.

Zmienna może służyć na przykład do zliczania punktów w grze w klasie V lub do obliczania średniej arytmetycznej w klasie VI. Te doświadczenia pozwalają uczniom lepiej przygotować się do dalszego rozwoju w dziedzinie informatyki.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jednym z zasadniczych założeń podstawy programowej jest umiejętność rozumienia, analizy i rozwiązywania problemów. W serii "Teraz bajty" autorka podręcznika wyodrębnia konkretne problemy, które są analizowane i rozwiązywane przez uczniów. Przykładowo, planując stworzenie obrazu cytryny w edytorze graficznym, zastanawiamy się, jak za pomocą dostępnych narzędzi malarskich uzyskać efekt wypukłej skórki. Inną sytuacją może być zaprojektowanie programu, który tworzy las złożony z 13 choinek, gdzie uczymy Baltiego, by wyczarował choinkę i przeszedł jedno pole. Rozważamy, czy każdą choinkę należy dodawać osobno, czy można to zrobić bardziej efektywnie.

W podręczniku do klasy IV znajdziemy tematy związane z tworzeniem rysunków i tekstów komputerowych oraz z umiejętnościami potrzebnymi do pracy z plikami: ich nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania. Ważnym elementem edukacji jest także umiejętność poszukiwania informacji w Internecie oraz świadomość zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.

W zakresie programowania, uczniowie klas IV-VI zdobywają umiejętności tworzenia i zapisywania pomysłów na historyjki w wizualnym języku programowania, wykorzystując polecenia sekwencyjne, warunkowe i iteracyjne. W podręczniku dla czwartej klasy znajdują się ćwiczenia, w których uczniowie programują proste opowieści i gry w programach takich jak Baltie i Scratch. Uczniowie poznają, jak sterować obiektami i korzystać z różnych instrukcji, a w miarę postępów w nauce, w klasach V i VI, również zmiennych.

Zmienna może służyć na przykład do zliczania punktów w grze w klasie V lub do obliczania średniej arytmetycznej w klasie VI. Te doświadczenia pozwalają uczniom lepiej przygotować się do dalszego rozwoju w dziedzinie informatyki.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 120
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788395355134
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Grażyna Koba

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info