Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teorie przedsiębiorstw
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce ukazano, że sukces w biznesie oraz skuteczna polityka makroekonomiczna i rozwojowa wymagają odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące natury przedsiębiorstw. Autor bada, czym tak naprawdę jest przedsiębiorstwo, jakie warunki sprzyjają jego trwałemu rozwojowi oraz jakie cele mogą realizować jego interesariusze, zarówno te powszechne jak dochodowe czy prestiżowe, jak i autonomiczne - takie jak efektywna alokacja zasobów czy ich rewitalizacja. Ekonomiści przez lata proponowali rozmaite teorie dotyczące przedsiębiorstw, a książka omawia zalety i wady 27 z nich.
Napotykane ograniczenia tych teorii zainspirowały do stworzenia nowej, unikalnej koncepcji, w której centralnym elementem przedsiębiorstwa są długoterminowe aspiracje gospodarstw domowych jako interesariuszy. To one akumulują kapitał finansowy, rzeczowy i intelektualny, co stanowi fundament dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Proces badań w książce oparty jest na metodzie przedsiębiorczej, powszechnie stosowanej w biznesie do osiągania sukcesu.
Publikacja skierowana jest do naukowców zajmujących się teorią ekonomii, ale także do przedsiębiorców, menedżerów i osób związanych z polityką gospodarczą, szczególnie studentów ekonomii, zainteresowanych zgłębianiem problematyki związanej z naturą przedsiębiorstw. Adam Noga, profesor i prorektor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, jest autorem tej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
20.83 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
W książce ukazano, że sukces w biznesie oraz skuteczna polityka makroekonomiczna i rozwojowa wymagają odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące natury przedsiębiorstw. Autor bada, czym tak naprawdę jest przedsiębiorstwo, jakie warunki sprzyjają jego trwałemu rozwojowi oraz jakie cele mogą realizować jego interesariusze, zarówno te powszechne jak dochodowe czy prestiżowe, jak i autonomiczne - takie jak efektywna alokacja zasobów czy ich rewitalizacja. Ekonomiści przez lata proponowali rozmaite teorie dotyczące przedsiębiorstw, a książka omawia zalety i wady 27 z nich.
Napotykane ograniczenia tych teorii zainspirowały do stworzenia nowej, unikalnej koncepcji, w której centralnym elementem przedsiębiorstwa są długoterminowe aspiracje gospodarstw domowych jako interesariuszy. To one akumulują kapitał finansowy, rzeczowy i intelektualny, co stanowi fundament dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Proces badań w książce oparty jest na metodzie przedsiębiorczej, powszechnie stosowanej w biznesie do osiągania sukcesu.
Publikacja skierowana jest do naukowców zajmujących się teorią ekonomii, ale także do przedsiębiorców, menedżerów i osób związanych z polityką gospodarczą, szczególnie studentów ekonomii, zainteresowanych zgłębianiem problematyki związanej z naturą przedsiębiorstw. Adam Noga, profesor i prorektor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, jest autorem tej pracy.