Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta szczegółowo analizuje, w jaki sposób duże polskie miasta przyjmują nowoczesne metody zarządzania publicznego, koncentrując się szczególnie na koncepcji współrządzenia. Poprzez różne przykłady współpracy z instytucjonalnymi interesariuszami, autorzy pokazują, jak te miasta skutecznie przyciągają inwestorów, turystów i studentów, jednocześnie wspierając działalność lokalnych przedsiębiorców. Opisane przypadki obrazują, w jaki sposób samorządy miejskie implementują zasady dobrego współrządzenia. Książka przedstawia również wewnętrzne praktyki urzędów miejskich, które podkreślają ich otwartość, efektywność, podejście partycypacyjne oraz zdolność koordynacji działań. Dzięki temu kreuje się wizja miast ukierunkowanych na rynek, gdzie kultura organizacyjna skupia się na responsywnym zwiększaniu wartości dla mieszkańców i użytkowników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta szczegółowo analizuje, w jaki sposób duże polskie miasta przyjmują nowoczesne metody zarządzania publicznego, koncentrując się szczególnie na koncepcji współrządzenia. Poprzez różne przykłady współpracy z instytucjonalnymi interesariuszami, autorzy pokazują, jak te miasta skutecznie przyciągają inwestorów, turystów i studentów, jednocześnie wspierając działalność lokalnych przedsiębiorców. Opisane przypadki obrazują, w jaki sposób samorządy miejskie implementują zasady dobrego współrządzenia. Książka przedstawia również wewnętrzne praktyki urzędów miejskich, które podkreślają ich otwartość, efektywność, podejście partycypacyjne oraz zdolność koordynacji działań. Dzięki temu kreuje się wizja miast ukierunkowanych na rynek, gdzie kultura organizacyjna skupia się na responsywnym zwiększaniu wartości dla mieszkańców i użytkowników.
