InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Projekt podręcznika do filozofii dla szkół ponadgimnazjalnych miał na celu ukazanie uczniom filozofii jako składnika życia codziennego, jednego z elementów kształtujących kulturę, w której żyjemy. Staraniem autorów było także pokazanie jej jako klucza do rozumienia siebie samego i otaczającego nas świata.
W podręczniku następuje odejście od tradycyjnego pojmowania filozofii jako wiedzy trudnej, niezrozumiałej i zarezerwowanej dla wybranych. Stąd tak liczne odwołania nie tylko do wiedzy i poglądów filozoficznych, ale także literatury, poezji czy malarstwa. Autorzy chcieli stworzyć takie narzędzie, które w swojej konstrukcji i treści będzie odwoływało się do różnych koncepcji dydaktycznych.
Zapewnia to nauczycielowi swobodę w organizacji metod kształcenia i środków dydaktycznych przy jednoczesnej realizacji treści podstawy programowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Projekt podręcznika do filozofii dla szkół ponadgimnazjalnych miał na celu ukazanie uczniom filozofii jako składnika życia codziennego, jednego z elementów kształtujących kulturę, w której żyjemy. Staraniem autorów było także pokazanie jej jako klucza do rozumienia siebie samego i otaczającego nas świata.
W podręczniku następuje odejście od tradycyjnego pojmowania filozofii jako wiedzy trudnej, niezrozumiałej i zarezerwowanej dla wybranych. Stąd tak liczne odwołania nie tylko do wiedzy i poglądów filozoficznych, ale także literatury, poezji czy malarstwa. Autorzy chcieli stworzyć takie narzędzie, które w swojej konstrukcji i treści będzie odwoływało się do różnych koncepcji dydaktycznych.
Zapewnia to nauczycielowi swobodę w organizacji metod kształcenia i środków dydaktycznych przy jednoczesnej realizacji treści podstawy programowej.