Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość w Agile. Zwinna droga do sukcesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Jakość w Agile" szczegółowo zajmuje się tematem zarządzania jakością w zwinnych projektach IT, obejmującym zarówno organizację procesów jakościowych, jak i różnorodne podejścia, narzędzia oraz techniki wspierające ten proces. Autorzy na początku kładą nacisk na znaczenie kultury organizacyjnej, jako kluczowy fundament do stworzenia skutecznego systemu zarządzania jakością w firmie. Wskazują, jakie kroki należy podjąć w celu planowania i realizacji procesów jakościowych w organizacji.
W dalszej części książki, czytelnik zostaje przeprowadzony przez wszystkie etapy cyklu życia produktu i projektu – począwszy od koncepcji biznesowej, poprzez dokładne procesy zbierania i analizy wymagań, aż po implementację oraz standardy developerskie. Istotną rolę odgrywają także rozbudowane procesy zarządzania jakością, w tym automatyzacja, oraz faza utrzymania produkcji.
Przedstawione modele prezentują różne sposoby organizacji testów i umożliwiają wdrożenie hybrydowych rozwiązań dopasowanych do specyfiki projektów. Każdy rozdział wzbogacony jest o narzędzia mające na celu ułatwienie pełnego zrozumienia przedstawionych zagadnień i ich praktycznej aplikacji. Całość treści jest ukierunkowana na wspieranie działalności biznesowej – z jednej strony zapewniając efektywność pracy zespołów wytwórczych, z drugiej zaś gwarantując dostarczenie maksymalnej wartości dla użytkownika końcowego i jego zadowolenia z korzystania z produktu oraz jego funkcji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Jakość w Agile" szczegółowo zajmuje się tematem zarządzania jakością w zwinnych projektach IT, obejmującym zarówno organizację procesów jakościowych, jak i różnorodne podejścia, narzędzia oraz techniki wspierające ten proces. Autorzy na początku kładą nacisk na znaczenie kultury organizacyjnej, jako kluczowy fundament do stworzenia skutecznego systemu zarządzania jakością w firmie. Wskazują, jakie kroki należy podjąć w celu planowania i realizacji procesów jakościowych w organizacji.
W dalszej części książki, czytelnik zostaje przeprowadzony przez wszystkie etapy cyklu życia produktu i projektu – począwszy od koncepcji biznesowej, poprzez dokładne procesy zbierania i analizy wymagań, aż po implementację oraz standardy developerskie. Istotną rolę odgrywają także rozbudowane procesy zarządzania jakością, w tym automatyzacja, oraz faza utrzymania produkcji.
Przedstawione modele prezentują różne sposoby organizacji testów i umożliwiają wdrożenie hybrydowych rozwiązań dopasowanych do specyfiki projektów. Każdy rozdział wzbogacony jest o narzędzia mające na celu ułatwienie pełnego zrozumienia przedstawionych zagadnień i ich praktycznej aplikacji. Całość treści jest ukierunkowana na wspieranie działalności biznesowej – z jednej strony zapewniając efektywność pracy zespołów wytwórczych, z drugiej zaś gwarantując dostarczenie maksymalnej wartości dla użytkownika końcowego i jego zadowolenia z korzystania z produktu oraz jego funkcji.
