InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie i poza nim. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych dały w efekcie wyniki, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy na rynku. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wyniki przemyśleń Autorów związane z: - kształtowaniem klimatu zaufania, - społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa, - postępowaniem według zasady ?jeden za wszystkich - wszyscy za jednego?, - powstawaniem grup kapitałowych, - ładem korporacyjnym na świecie, - koncepcjami organizacji wirtualnych, - identyfikacją ryzyka operacyjnego, - wynikami badań inwestowania w nowe technologie, - istotą i zastosowaniem crowdsourcingu i controllingu, pozyskiwaniem nowych, lojalnych klientów przez banki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie i poza nim. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych dały w efekcie wyniki, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy na rynku. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wyniki przemyśleń Autorów związane z: - kształtowaniem klimatu zaufania, - społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa, - postępowaniem według zasady ?jeden za wszystkich - wszyscy za jednego?, - powstawaniem grup kapitałowych, - ładem korporacyjnym na świecie, - koncepcjami organizacji wirtualnych, - identyfikacją ryzyka operacyjnego, - wynikami badań inwestowania w nowe technologie, - istotą i zastosowaniem crowdsourcingu i controllingu, pozyskiwaniem nowych, lojalnych klientów przez banki.