Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Efektywna komunikacja w zespole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W sprawnie działającej organizacji podstawą jest właściwa komunikacja w zespole. Nie tylko przyspiesza realizację zadań i podnosi ich jakość, ale także pozytywnie wpływa na atmosferę i efektywność współpracy. Książka dostarcza wielu praktycznych porad na temat prowadzenia dialogu z pracownikami, przełożonymi i współpracownikami. Pomaga w udzielaniu informacji i skutecznym porozumiewaniu się, mimo różnorodnych charakterów uczestników.
Czytelnik odkryje, jak organizować skuteczne zebrania, poprawić jakość komunikacji e-mailowej oraz jak radzić sobie z trudnymi współpracownikami czy niezdecydowanym przełożonym. W książce przedstawiono proste, ale efektywne techniki, które usprawnią proces wymiany informacji, takie jak model 7C i zasada KISS. Dowiesz się, jak identyfikować przyczyny nieporozumień i delikatnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, aby unikać ich w przyszłości. Test stylu komunikacji zawarty w książce pomoże obiektywnie ocenić, jak się porozumiewasz i wskazać obszary wymagające poprawy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W sprawnie działającej organizacji podstawą jest właściwa komunikacja w zespole. Nie tylko przyspiesza realizację zadań i podnosi ich jakość, ale także pozytywnie wpływa na atmosferę i efektywność współpracy. Książka dostarcza wielu praktycznych porad na temat prowadzenia dialogu z pracownikami, przełożonymi i współpracownikami. Pomaga w udzielaniu informacji i skutecznym porozumiewaniu się, mimo różnorodnych charakterów uczestników.
Czytelnik odkryje, jak organizować skuteczne zebrania, poprawić jakość komunikacji e-mailowej oraz jak radzić sobie z trudnymi współpracownikami czy niezdecydowanym przełożonym. W książce przedstawiono proste, ale efektywne techniki, które usprawnią proces wymiany informacji, takie jak model 7C i zasada KISS. Dowiesz się, jak identyfikować przyczyny nieporozumień i delikatnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, aby unikać ich w przyszłości. Test stylu komunikacji zawarty w książce pomoże obiektywnie ocenić, jak się porozumiewasz i wskazać obszary wymagające poprawy.
