Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompetencyjne systemy ocen pracowników
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Drugie wydanie cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem książki znanej autorki. Pozycja daje przegląd zagadnień, które należy rozważyć, wdrażając system ocen oparty na kompetencjach. Opisano w niej szczegółowo sposób przygotowania i wprowadzania takiego systemu. Omówiono także metody integrowania systemu ocen z innymi dziedzinami III, takimi jak rekrutacja i selekcja, rozwój zawodowy, kształtowanie wynagrodzeń oraz restrukturyzacja organizacji.Kompleksowe ujęcie tematu sprawia, że książka jest cennym źródłem wiedzy dla menedżerów wszystkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich, a także osób zajmujących się naukowo problematyką zarządzania.Książka została opracowana przez cenioną autorkę, łączącą kompetencje pracownika naukowego i dydaktyka oraz konsultanta. [...] Widoczna jest tu równowaga między aspektami teoretycznymi i praktycznymi. Autorka wykazuje się dobrą znajomością zarówno rozległej literatury przedmiotu, jak i szeregu rozwiązań stosowanych w praktyce. Książkę wzbogacają studia przypadków oraz opisy systemów stosowanych w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Drugie wydanie cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem książki znanej autorki. Pozycja daje przegląd zagadnień, które należy rozważyć, wdrażając system ocen oparty na kompetencjach. Opisano w niej szczegółowo sposób przygotowania i wprowadzania takiego systemu. Omówiono także metody integrowania systemu ocen z innymi dziedzinami III, takimi jak rekrutacja i selekcja, rozwój zawodowy, kształtowanie wynagrodzeń oraz restrukturyzacja organizacji.Kompleksowe ujęcie tematu sprawia, że książka jest cennym źródłem wiedzy dla menedżerów wszystkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich, a także osób zajmujących się naukowo problematyką zarządzania.Książka została opracowana przez cenioną autorkę, łączącą kompetencje pracownika naukowego i dydaktyka oraz konsultanta. [...] Widoczna jest tu równowaga między aspektami teoretycznymi i praktycznymi. Autorka wykazuje się dobrą znajomością zarówno rozległej literatury przedmiotu, jak i szeregu rozwiązań stosowanych w praktyce. Książkę wzbogacają studia przypadków oraz opisy systemów stosowanych w praktyce.