Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencyjne systemy ocen pracowników
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja oferuje wyczerpujący przegląd kluczowych aspektów niezbędnych do wdrożenia i skutecznego funkcjonowania systemu ocen pracowników skoncentrowanego na kompetencjach. Autorka wnikliwie opisuje proces przygotowania oraz implementacji takiego systemu, a także pokazuje, jak płynnie można go zintegrować z innymi obszarami zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególną uwagę poświęca procesom rekrutacji i selekcji, rozwojowi kariery, ustalaniu polityki płacowej oraz restrukturyzacji w organizacjach.
W najnowszym, trzecim wydaniu książki dodano nowe treści dotyczące kompetencji przyszłości, odpowiadając na dynamicznie zmieniające się realia współczesnego świata pracy. Autorka omawia wyzwania zarządzania w niepewnym i złożonym środowisku VUCA, analizuje znaczenie sztucznej inteligencji oraz podkreśla wagę empatii w biznesie. Wprowadza również nową perspektywę na równowagę między pracą a życiem osobistym, proponując pojęcie "work-life integrity" jako bardziej adekwatne w dzisiejszych czasach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja oferuje wyczerpujący przegląd kluczowych aspektów niezbędnych do wdrożenia i skutecznego funkcjonowania systemu ocen pracowników skoncentrowanego na kompetencjach. Autorka wnikliwie opisuje proces przygotowania oraz implementacji takiego systemu, a także pokazuje, jak płynnie można go zintegrować z innymi obszarami zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególną uwagę poświęca procesom rekrutacji i selekcji, rozwojowi kariery, ustalaniu polityki płacowej oraz restrukturyzacji w organizacjach.
W najnowszym, trzecim wydaniu książki dodano nowe treści dotyczące kompetencji przyszłości, odpowiadając na dynamicznie zmieniające się realia współczesnego świata pracy. Autorka omawia wyzwania zarządzania w niepewnym i złożonym środowisku VUCA, analizuje znaczenie sztucznej inteligencji oraz podkreśla wagę empatii w biznesie. Wprowadza również nową perspektywę na równowagę między pracą a życiem osobistym, proponując pojęcie "work-life integrity" jako bardziej adekwatne w dzisiejszych czasach.
