Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności stosowania zasad gramatycznych i ortograficznych przeznaczone są dla:
o uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
o uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych,
o uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
o uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
o uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności stosowania zasad gramatycznych i ortograficznych przeznaczone są dla:
o uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
o uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych,
o uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
o uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
o uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.