Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kajko i Kokosz. Wielki turniej
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli chcesz wrócić do czasów dzieciństwa oraz znów spotkać się z bohaterami opowieści, które fascynowały Cię i nie pozwalały się oderwać od lektury, to mamy dobrą wiadomość. Możesz sprawić, aby Twoje dziecko także zapoznało się zi przygodami komiksowych bohaterów. Możesz zarazić je pasją do polskiego komiksu. "Kajko i kokosz. Wielki turniej" to wielki powrót klasyki, wspaniała reedycja.
"Wielki turniej" to kolejny album serii. Zbójcerze wciąż dręczą mieszkańców Mirmiłowa. Tym razem posunęli się za daleko. Zarazili Mirmiła senną zmorą i tylko potężna moc Jagi może uratować mieszkańców. W międzyczasie do grodu przybywa Książęcy Prezes Krzepy i Turniejów. Okazuje się, że książę organizuje turniej z okazji Święta Barana. Każdy gród wystawi swojego zawodnika. Kajko i Kokosz poszukują dorodnego tryka, jednak Zbójcerze okazali się być szybsi. Mieszkańcy Mirmiłowa mogą jedynie wystawić sympatycznego baranka Beka. Baranek obiecuje, że stanie się niepokorny, jeśli tylko właściciele spełnią jego marzenia. Nie wszystkie, tylko dwa?
"Wielki turniej" jest pełen humoru i uśmiechu. Komiks posiada dynamiczną akcję, która dzieje się w różnych miejscach. Na brawa zasługuje bardzo ładna kreska. Komiks posiada również olbrzymie walory edukacyjne. Autor uwypuklił pozytywne cechy bohaterów, dzięki czemu dzieci mają wzór do naśladowania. Komiks się nie zestarzał. Przesłanie jest wciąż aktualne, a fabuła nadal wciągająca.
"Wielki turniej" ma w sobie wiele aluzji do czasów, w których został stworzony. Perypetie Kajka i Kokosza z pewnością przypadną do gustu każdemu miłośnikowi komiksów. To polska perełka. Wybitny i legendarny już komiks. Przepełnione kolorem i humorem strony albumu to gwarancja wspaniałego relaksu i rozrywki najwyższej jakości.
Seria komiksów Janusza Christy pt. "Kajko i kokosz" to wielce rozpoznawalna w latach 80-tych i wczesnych 90-tych klasyka polskiego komiksu. Bohaterami tych komiksów są dwaj wojowie, którzy mieszkają w grodzie Mirmiła. Bronią grodu przed Zbójcerzami, którymi przewodzi Hegemon, a także jego zastępca - Kapral. W komiksach występują również: żona MIrmiła, Lubawa, smok Miluś i czarownica Jaga.
Czytelnicy poznali pierwsze przygody Kajko i Kokosza już w 1972 roku. Pasek z ich przygodami ukazał się w "Wieczorze Wybrzeża". Od tego wszystko się zaczęło. Niebawem przygody Kajko i Kokosza pojawiły się w "Świecie Młodych". Kolejne przygody zostały wydane w formie albumowej. Janusz Christa musiał przestać rysować w 2001 roku z powodu pogarszającego się stanu zdrowia. W 2016 wydana została oficjalna kontynuacja serii, tym razem w formie krótszych historii. Stworzyli ją różni autorzy.
Komiksy Janusza Christy cieszyły się wielką popularnością. Trzykrotnie podchodzono do próby ich ekranizacji. Pierwszy raz na przełomie lat 80-tych i 90-tych. Polski oddział Hanna-Barbera zakończył projekt na etapie testów i animacji wstępnych. W 2001 roku spróbowano aktorskiej realizacji projektu, który się nie powiódł z powodu zbyt małego budżetu. W 2006 roku fani serii ujrzeli 16-minutową animację reżyserii Daniela Zduńczyka i Marcina Męczykowskiego, której fabuła została przedstawiona z perspektywy mrówki.
Janusz Christa to ekonomista z zawodu, który postanowił poświęcić życie swojej pasji do rysowania. Urodził się 1934 roku w Wilnie. Był autorem licznych komiksów, rysownikiem i scenarzystą. Najpopularniejszą serią jego autorstwa stały się przygody Kajko i Kokosza. Polecamy również inne zeszyty z serii, między innymi: "Złoty puchar", "Woje Mirmiła", "Na wczasach" czy "Szranki i konkury".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli chcesz wrócić do czasów dzieciństwa oraz znów spotkać się z bohaterami opowieści, które fascynowały Cię i nie pozwalały się oderwać od lektury, to mamy dobrą wiadomość. Możesz sprawić, aby Twoje dziecko także zapoznało się zi przygodami komiksowych bohaterów. Możesz zarazić je pasją do polskiego komiksu. "Kajko i kokosz. Wielki turniej" to wielki powrót klasyki, wspaniała reedycja.
"Wielki turniej" to kolejny album serii. Zbójcerze wciąż dręczą mieszkańców Mirmiłowa. Tym razem posunęli się za daleko. Zarazili Mirmiła senną zmorą i tylko potężna moc Jagi może uratować mieszkańców. W międzyczasie do grodu przybywa Książęcy Prezes Krzepy i Turniejów. Okazuje się, że książę organizuje turniej z okazji Święta Barana. Każdy gród wystawi swojego zawodnika. Kajko i Kokosz poszukują dorodnego tryka, jednak Zbójcerze okazali się być szybsi. Mieszkańcy Mirmiłowa mogą jedynie wystawić sympatycznego baranka Beka. Baranek obiecuje, że stanie się niepokorny, jeśli tylko właściciele spełnią jego marzenia. Nie wszystkie, tylko dwa?
"Wielki turniej" jest pełen humoru i uśmiechu. Komiks posiada dynamiczną akcję, która dzieje się w różnych miejscach. Na brawa zasługuje bardzo ładna kreska. Komiks posiada również olbrzymie walory edukacyjne. Autor uwypuklił pozytywne cechy bohaterów, dzięki czemu dzieci mają wzór do naśladowania. Komiks się nie zestarzał. Przesłanie jest wciąż aktualne, a fabuła nadal wciągająca.
"Wielki turniej" ma w sobie wiele aluzji do czasów, w których został stworzony. Perypetie Kajka i Kokosza z pewnością przypadną do gustu każdemu miłośnikowi komiksów. To polska perełka. Wybitny i legendarny już komiks. Przepełnione kolorem i humorem strony albumu to gwarancja wspaniałego relaksu i rozrywki najwyższej jakości.
Seria komiksów Janusza Christy pt. "Kajko i kokosz" to wielce rozpoznawalna w latach 80-tych i wczesnych 90-tych klasyka polskiego komiksu. Bohaterami tych komiksów są dwaj wojowie, którzy mieszkają w grodzie Mirmiła. Bronią grodu przed Zbójcerzami, którymi przewodzi Hegemon, a także jego zastępca - Kapral. W komiksach występują również: żona MIrmiła, Lubawa, smok Miluś i czarownica Jaga.
Czytelnicy poznali pierwsze przygody Kajko i Kokosza już w 1972 roku. Pasek z ich przygodami ukazał się w "Wieczorze Wybrzeża". Od tego wszystko się zaczęło. Niebawem przygody Kajko i Kokosza pojawiły się w "Świecie Młodych". Kolejne przygody zostały wydane w formie albumowej. Janusz Christa musiał przestać rysować w 2001 roku z powodu pogarszającego się stanu zdrowia. W 2016 wydana została oficjalna kontynuacja serii, tym razem w formie krótszych historii. Stworzyli ją różni autorzy.
Komiksy Janusza Christy cieszyły się wielką popularnością. Trzykrotnie podchodzono do próby ich ekranizacji. Pierwszy raz na przełomie lat 80-tych i 90-tych. Polski oddział Hanna-Barbera zakończył projekt na etapie testów i animacji wstępnych. W 2001 roku spróbowano aktorskiej realizacji projektu, który się nie powiódł z powodu zbyt małego budżetu. W 2006 roku fani serii ujrzeli 16-minutową animację reżyserii Daniela Zduńczyka i Marcina Męczykowskiego, której fabuła została przedstawiona z perspektywy mrówki.
Janusz Christa to ekonomista z zawodu, który postanowił poświęcić życie swojej pasji do rysowania. Urodził się 1934 roku w Wilnie. Był autorem licznych komiksów, rysownikiem i scenarzystą. Najpopularniejszą serią jego autorstwa stały się przygody Kajko i Kokosza. Polecamy również inne zeszyty z serii, między innymi: "Złoty puchar", "Woje Mirmiła", "Na wczasach" czy "Szranki i konkury".