Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
JavaScript od podstaw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest idealnym przewodnikiem dla każdego, kto chce rozpocząć swoją przygodę z programowaniem. Poprzez praktyczne i przystępne podejście, wprowadza w podstawy JavaScript, pomagając zbudować solidne fundamenty do dalszej nauki. To doskonały wybór dla osób ciekawych świata programowania, jak i tych, którzy chcą nauczyć się czegoś nowego.
Przez cały czas lektury, książka prowadzi Cię krok po kroku przez tajniki JavaScript, ukazując programowanie jako fascynującą i dostępną umiejętność. Dzięki niej odkryjesz, że pisanie kodu może być nie tylko pożyteczne, ale także pełne zabawy. Jest to propozycja dla każdego bez względu na wiek czy zawód - od nauczycieli, przez taksówkarzy, po młodzież szkolną, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie.
Nie jest to jednak książka dla tych, którzy mają już doświadczenie w programowaniu w innym języku. Zaczynając od podstaw, autor wyjaśnia wszystko w przystępny sposób, unikając formalizmów i stawiając na praktyczność oraz zrozumienie. Książka nie jest podręcznikiem akademickim, ale skutecznie tłumaczy kluczowe tematy, co czyni ją doskonałym punktem startowym.
Książka podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich wprowadza najważniejsze funkcje JavaScript, druga odkrywa bardziej zaawansowane zagadnienia, trzecia prowadzi nas przez proces tworzenia gry, a czwarta omawia szeroko pojęte aspekty programowania oraz przemysł technologiczny.
Chociaż książka nie sprawi, że staniesz się ekspertem, to jeśli podejdziesz do nauki rzetelnie i systematycznie, zdobędziesz umiejętności pozwalające na wykorzystanie JavaScript w podstawowych projektach. Dowiesz się, czym są zmienne i wartości, jak używać pętli oraz warunków, zrozumiesz działanie funkcji, poznasz podstawy programowania obiektowego i funkcyjnego, nauczysz się pisać prostą grę Pong, a także jak praktycznie korzystać z nowo zdobytej wiedzy i kontynuować naukę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest idealnym przewodnikiem dla każdego, kto chce rozpocząć swoją przygodę z programowaniem. Poprzez praktyczne i przystępne podejście, wprowadza w podstawy JavaScript, pomagając zbudować solidne fundamenty do dalszej nauki. To doskonały wybór dla osób ciekawych świata programowania, jak i tych, którzy chcą nauczyć się czegoś nowego.
Przez cały czas lektury, książka prowadzi Cię krok po kroku przez tajniki JavaScript, ukazując programowanie jako fascynującą i dostępną umiejętność. Dzięki niej odkryjesz, że pisanie kodu może być nie tylko pożyteczne, ale także pełne zabawy. Jest to propozycja dla każdego bez względu na wiek czy zawód - od nauczycieli, przez taksówkarzy, po młodzież szkolną, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie.
Nie jest to jednak książka dla tych, którzy mają już doświadczenie w programowaniu w innym języku. Zaczynając od podstaw, autor wyjaśnia wszystko w przystępny sposób, unikając formalizmów i stawiając na praktyczność oraz zrozumienie. Książka nie jest podręcznikiem akademickim, ale skutecznie tłumaczy kluczowe tematy, co czyni ją doskonałym punktem startowym.
Książka podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich wprowadza najważniejsze funkcje JavaScript, druga odkrywa bardziej zaawansowane zagadnienia, trzecia prowadzi nas przez proces tworzenia gry, a czwarta omawia szeroko pojęte aspekty programowania oraz przemysł technologiczny.
Chociaż książka nie sprawi, że staniesz się ekspertem, to jeśli podejdziesz do nauki rzetelnie i systematycznie, zdobędziesz umiejętności pozwalające na wykorzystanie JavaScript w podstawowych projektach. Dowiesz się, czym są zmienne i wartości, jak używać pętli oraz warunków, zrozumiesz działanie funkcji, poznasz podstawy programowania obiektowego i funkcyjnego, nauczysz się pisać prostą grę Pong, a także jak praktycznie korzystać z nowo zdobytej wiedzy i kontynuować naukę.
