Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej monografii szczegółowo zbadano czynniki kształtujące zintegrowany system zarządzania w firmach łączących produkcję z usługami. Zaproponowano modelowe rozwiązania organizacyjne wspierające efektywne wprowadzenie takiego systemu. Publikacja skupia się na zasadach i procedurach niezbędnych do sprawnej integracji systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach, kładąc nacisk na rozwijanie kultury biznesowej oraz praktyk opartych na zarządzaniu jakością.
Książka dogłębnie analizuje współpracę wewnątrz systemu zarządzania, szczególnie odnośnie realizacji procesów operacyjnych jak analiza rynkowa, zrozumienie oczekiwań klientów, produkcja, marketing, logistyka oraz sprzedaż. Zawiera także rozważania nad zarządzaniem produktami i procesami wspomagającymi, w tym systemami innowacyjnymi i informacyjnymi oraz aspektami związanymi z miejscem i środowiskiem pracy. Procesy te są niezbędne do identyfikacji potrzeb konsumentów oraz oceny ich satysfakcji, co stanowi podstawę dla usprawnienia produkcji i wprowadzania innowacji. Szczególną uwagę poświęcono procesowi produkcji, gdzie monitorowanie parametrów technologicznych i jakościowych jest zasadnicze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej monografii szczegółowo zbadano czynniki kształtujące zintegrowany system zarządzania w firmach łączących produkcję z usługami. Zaproponowano modelowe rozwiązania organizacyjne wspierające efektywne wprowadzenie takiego systemu. Publikacja skupia się na zasadach i procedurach niezbędnych do sprawnej integracji systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach, kładąc nacisk na rozwijanie kultury biznesowej oraz praktyk opartych na zarządzaniu jakością.
Książka dogłębnie analizuje współpracę wewnątrz systemu zarządzania, szczególnie odnośnie realizacji procesów operacyjnych jak analiza rynkowa, zrozumienie oczekiwań klientów, produkcja, marketing, logistyka oraz sprzedaż. Zawiera także rozważania nad zarządzaniem produktami i procesami wspomagającymi, w tym systemami innowacyjnymi i informacyjnymi oraz aspektami związanymi z miejscem i środowiskiem pracy. Procesy te są niezbędne do identyfikacji potrzeb konsumentów oraz oceny ich satysfakcji, co stanowi podstawę dla usprawnienia produkcji i wprowadzania innowacji. Szczególną uwagę poświęcono procesowi produkcji, gdzie monitorowanie parametrów technologicznych i jakościowych jest zasadnicze.
