Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak zrozumieć klienta i na tym zarobić
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowa książka z twardą okładką i obwolutą<\/b><\/p>
Wydawnictwo ICAN Institute proponuje fascynującą pozycję pod tytułem "TO MIT!".<\/p>
W dzisiejszym świecie, gdzie dostęp do informacji jest praktycznie nieograniczony, spotkanie klienta nieświadomego cech produktu to prawdziwa rzadkość. Klienci coraz lepiej znają popularne techniki sprzedażowe, które mogą wpływać na ich wybory.<\/p>
Sprzedaż wymaga zatem nowego podejścia, które transforming finansów, ekonomii oraz nauk społecznych. Enrico Trevisan, bazując na wynikach swoich badań z zakresu ekonomii behawioralnej, zaproponował innowacyjne narzędzia sprzedażowe, oparte na, na pozór, nielogicznej zasadzie:<\/p>
"Nawet dobrze poinformowany klient działa w określonej sytuacji zakupowej, podejmując decyzje zakupowe, które mogą być zaskakujące." <\/p>
Średnia ocena tej książki to 6,5 na 10, co wynika z jednej opinii i dwóch oddanych głosów. Czytelnicy mogą ocenić książkę, dodać ją do swojej biblioteki i wybrać odpowiednią opcję, czy już ją przeczytali, właśnie ją czytają, czy też chcą dopiero po nią sięgnąć.<\/p>
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowa książka z twardą okładką i obwolutą<\/b><\/p>
Wydawnictwo ICAN Institute proponuje fascynującą pozycję pod tytułem "TO MIT!".<\/p>
W dzisiejszym świecie, gdzie dostęp do informacji jest praktycznie nieograniczony, spotkanie klienta nieświadomego cech produktu to prawdziwa rzadkość. Klienci coraz lepiej znają popularne techniki sprzedażowe, które mogą wpływać na ich wybory.<\/p>
Sprzedaż wymaga zatem nowego podejścia, które transforming finansów, ekonomii oraz nauk społecznych. Enrico Trevisan, bazując na wynikach swoich badań z zakresu ekonomii behawioralnej, zaproponował innowacyjne narzędzia sprzedażowe, oparte na, na pozór, nielogicznej zasadzie:<\/p>
"Nawet dobrze poinformowany klient działa w określonej sytuacji zakupowej, podejmując decyzje zakupowe, które mogą być zaskakujące." <\/p>
Średnia ocena tej książki to 6,5 na 10, co wynika z jednej opinii i dwóch oddanych głosów. Czytelnicy mogą ocenić książkę, dodać ją do swojej biblioteki i wybrać odpowiednią opcję, czy już ją przeczytali, właśnie ją czytają, czy też chcą dopiero po nią sięgnąć.<\/p>
