Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak sobie dziecko wyobraża świat
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jedna z kluczowych publikacji z zakresu psychologii dziecka. Piaget poświęcił wiele lat badań teoretycznych i klinicznych, by znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dziecko oddziela świat zewnętrzny od świata wewnętrznego, subiektywnego oraz w jaki sposób tworzy wizerunki świata w zależności od swojego rozwoju psychicznego. Jest to jeden z najważniejszych, ale też najbardziej trudnych tematów w psychologii dziecięcej. Omawia zatem "rzeczywistość" dziecięcego świata oraz budowanie przez nie podziału na siebie i świat zewnętrzny. Próbuje także zrozumieć, jak dziecko tworzy rzeczywistość i jej wizerunek oraz w jaki sposób go wyjaśnia. Uwagę poświęca dziecięcemu animizmowi, czyli myśleniu magicznemu o możliwościach oddziaływania na zjawiska naturalne, wierze w skuteczność zaklęć czy możliwości prowadzenia rozmów z roślinami i zwierzętami. Zajmuje się ponadto tematem wyjaśniania świata przez dziecko: genezy przedmiotów, zjawisk przyrodniczych, człowieka i życia w ogóle, w charakterystyczny prosty i magiczny zarazem sposób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jedna z kluczowych publikacji z zakresu psychologii dziecka. Piaget poświęcił wiele lat badań teoretycznych i klinicznych, by znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dziecko oddziela świat zewnętrzny od świata wewnętrznego, subiektywnego oraz w jaki sposób tworzy wizerunki świata w zależności od swojego rozwoju psychicznego. Jest to jeden z najważniejszych, ale też najbardziej trudnych tematów w psychologii dziecięcej. Omawia zatem "rzeczywistość" dziecięcego świata oraz budowanie przez nie podziału na siebie i świat zewnętrzny. Próbuje także zrozumieć, jak dziecko tworzy rzeczywistość i jej wizerunek oraz w jaki sposób go wyjaśnia. Uwagę poświęca dziecięcemu animizmowi, czyli myśleniu magicznemu o możliwościach oddziaływania na zjawiska naturalne, wierze w skuteczność zaklęć czy możliwości prowadzenia rozmów z roślinami i zwierzętami. Zajmuje się ponadto tematem wyjaśniania świata przez dziecko: genezy przedmiotów, zjawisk przyrodniczych, człowieka i życia w ogóle, w charakterystyczny prosty i magiczny zarazem sposób.