InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Są uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki, którzy dotarli już do III etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów oraz tacy, którzy mają zakorzenioną niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn takiej sytuacji można szukać w nieskuteczności działań dydaktycznych i wychowawczych szkoły ale mogą one wynikać z zaniedbań w rodzinie i środowisku lub w lenistwie samego ucznia. Czasami wystarczy zwiększenie poziomu motywacji do nauki, wzmocnienie samooceny czy rozwinięcie zainteresowania matematyką, aby skierować tych ich na właściwe tory.
Materiał zebrany w tej książce adresowany jest zarówno do uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki wynikają z różnego rodzaju zaniedbań, jak i do tych z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu.
Publikację polecamy także jako pomoc w przygotowaniu słabszych uczniów do matury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Są uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki, którzy dotarli już do III etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów oraz tacy, którzy mają zakorzenioną niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn takiej sytuacji można szukać w nieskuteczności działań dydaktycznych i wychowawczych szkoły ale mogą one wynikać z zaniedbań w rodzinie i środowisku lub w lenistwie samego ucznia. Czasami wystarczy zwiększenie poziomu motywacji do nauki, wzmocnienie samooceny czy rozwinięcie zainteresowania matematyką, aby skierować tych ich na właściwe tory.
Materiał zebrany w tej książce adresowany jest zarówno do uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki wynikają z różnego rodzaju zaniedbań, jak i do tych z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu.
Publikację polecamy także jako pomoc w przygotowaniu słabszych uczniów do matury.