Książka - Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci. Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów. Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie na żywo. Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil. Jak nakarmić Postowego Potwora. Jak udoskonalić posty. Jak odpowiadać na komentarze. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami. Jak zgromadzić więcej czytelników. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo. Jak poprowadzić czat na Twitterze. Jak nie wyjść na dyletanta. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach. Jak złożyć wszystko w całość. Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci. Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów. Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie na żywo. Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności. Jak zoptymalizować swój profil. Jak nakarmić Postowego Potwora. Jak udoskonalić posty. Jak odpowiadać na komentarze. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami. Jak zgromadzić więcej czytelników. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo. Jak poprowadzić czat na Twitterze. Jak nie wyjść na dyletanta. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach. Jak złożyć wszystko w całość. Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.47 zł

Okładka: Twarda

Ilość stron: 184

Rok wydania: 2015

Rozmiar: 145 x 210 mm

ID: 9788328313590

Inne książki: Guy Kawasaki

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 17.81 zł 44.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.43 zł 39.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 21.62 zł 89.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 153.35 zł 179.00 zł

Stefan G. Hofmann, Sylwia Pikiel
Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 9.59 zł 49.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 44.72 zł 79.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 8.11 zł 30.45 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 32.79 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 27.58 zł 44.90 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info