Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Islamizacja Polski. Pierwszy etap
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Europa stoi w obliczu rosnącej liczby imigrantów z krajów islamskich, co prowadzi do zwiększonej obecności islamu na kontynencie. W wyniku tego, niektóre kościoły poddawane są rozbiórce lub przekształcane w meczety. Pojawiają się również nowe dzielnice, które odrywają się od tradycyjnego europejskiego dziedzictwa kulturowego.
Pojawia się pytanie, czy podobny proces ma miejsce także w Polsce. Stanisław Krajski zauważa, że islamizacja już jest zauważalna, wspierana znacznymi funduszami ze strony islamskich organizacji. W krajach zachodnich coraz więcej katolików decyduje się na konwersję na islam. Powstaje pytanie, czy szariat, jako system prawny, może zdominować życie codzienne w Europie i w Polsce, oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla praw kobiet, które mogłyby być poddane jeszcze większym ograniczeniom niż te proponowane przez skrajnie prawicowe środowiska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Europa stoi w obliczu rosnącej liczby imigrantów z krajów islamskich, co prowadzi do zwiększonej obecności islamu na kontynencie. W wyniku tego, niektóre kościoły poddawane są rozbiórce lub przekształcane w meczety. Pojawiają się również nowe dzielnice, które odrywają się od tradycyjnego europejskiego dziedzictwa kulturowego.
Pojawia się pytanie, czy podobny proces ma miejsce także w Polsce. Stanisław Krajski zauważa, że islamizacja już jest zauważalna, wspierana znacznymi funduszami ze strony islamskich organizacji. W krajach zachodnich coraz więcej katolików decyduje się na konwersję na islam. Powstaje pytanie, czy szariat, jako system prawny, może zdominować życie codzienne w Europie i w Polsce, oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla praw kobiet, które mogłyby być poddane jeszcze większym ograniczeniom niż te proponowane przez skrajnie prawicowe środowiska.
