InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3 to kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3 to kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.