InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.
Nową wersję podręcznika wzbogacono o:
-ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),
-infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,
-odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,
-zrzuty i opisy ułatwiające uczniom samodzielną pracę,
-wyjaśnione krok po kroku uproszczone projekty matematyczne w Scratchu.
W podręczniku struktura każdej lekcji jest uporządkowana i zbudowana w następujący sposób jako:
-lista zdobywanych umiejętności,
-postawienie ciekawego problemu,
-przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad,
-lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika,
-wybór zadań do samodzielnego wykonania.
W podręczniku zastosowano pracę metodą problemową, dzięki czemu uczniowie mogą samodzielnie pracować i w efektywny sposób zdobywać kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.
Nową wersję podręcznika wzbogacono o:
-ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),
-infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,
-odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,
-zrzuty i opisy ułatwiające uczniom samodzielną pracę,
-wyjaśnione krok po kroku uproszczone projekty matematyczne w Scratchu.
W podręczniku struktura każdej lekcji jest uporządkowana i zbudowana w następujący sposób jako:
-lista zdobywanych umiejętności,
-postawienie ciekawego problemu,
-przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad,
-lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika,
-wybór zadań do samodzielnego wykonania.
W podręczniku zastosowano pracę metodą problemową, dzięki czemu uczniowie mogą samodzielnie pracować i w efektywny sposób zdobywać kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie.