Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Idealna dziewczyna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jestem wdzięczna, że Jennifer Strickland zdecydowała się napisać tę książkę, ponieważ doskonale rozumiem, o czym mówi. Przez ostatni rok byłam częścią tego samego świata: moda, flesze, konkursy i kontrakty. W dzisiejszych czasach młode dziewczyny coraz częściej koncentrują się na osiągnięciu idealnego wyglądu. Trudno się temu dziwić, skoro takie wartości promują media i otoczenie. Ale czy potrafimy znaleźć rozsądne granice w tej pogoni za wyglądem? Autorka pokazuje, jak łatwo można te granice przekroczyć. Świat mody nie jest miejscem, które gwarantuje poczucie wartości czy piękna. Tam trzeba przygotować się na krytykę, a czasem i na upokorzenie. Osobiście, bez Boga nie poradziłabym sobie z presją i ciągłymi ocenami, jakie mi towarzyszyły — mówi Anna Jamróz, Miss Polski 2009.
Jennifer Strickland już jako ośmiolatka weszła do świata mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Wydawać by się mogło, że osiągnęła wszystko – pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała marki takie jak Oil of Olay i Mercedes Benz, była znaną modelką. Szybko jednak zdała sobie sprawę, że kariera w modelingu nie daje prawdziwego spełnienia.
"Model Idealny" to poruszająca opowieść o podróży Jennifer w poszukiwaniu prawdziwego piękna. Książka odsłania realia przemysłu reklamowego i modowego oraz pokazuje, że dążenie do zewnętrznego piękna i sukcesu nie jest drogą do prawdziwego zadowolenia. Jennifer Strickland zdobyła dyplom licencjata z dziennikarstwa radiowego oraz tytuł magistra literatury. Była modelką dla Ford Models NYC, Niny Blanchard w Los Angeles, Fashion Model Management w Mediolanie i NOVA Models w Monachium, prezentując się na wybiegach u Giorgia Armaniego i w wielu reklamach telewizyjnych. Jej fotografie pojawiały się w „Teen”, „Cosmopolitan”, „Vogue”, „Glamour” oraz licznych kampaniach reklamowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jestem wdzięczna, że Jennifer Strickland zdecydowała się napisać tę książkę, ponieważ doskonale rozumiem, o czym mówi. Przez ostatni rok byłam częścią tego samego świata: moda, flesze, konkursy i kontrakty. W dzisiejszych czasach młode dziewczyny coraz częściej koncentrują się na osiągnięciu idealnego wyglądu. Trudno się temu dziwić, skoro takie wartości promują media i otoczenie. Ale czy potrafimy znaleźć rozsądne granice w tej pogoni za wyglądem? Autorka pokazuje, jak łatwo można te granice przekroczyć. Świat mody nie jest miejscem, które gwarantuje poczucie wartości czy piękna. Tam trzeba przygotować się na krytykę, a czasem i na upokorzenie. Osobiście, bez Boga nie poradziłabym sobie z presją i ciągłymi ocenami, jakie mi towarzyszyły — mówi Anna Jamróz, Miss Polski 2009.
Jennifer Strickland już jako ośmiolatka weszła do świata mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Wydawać by się mogło, że osiągnęła wszystko – pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała marki takie jak Oil of Olay i Mercedes Benz, była znaną modelką. Szybko jednak zdała sobie sprawę, że kariera w modelingu nie daje prawdziwego spełnienia.
"Model Idealny" to poruszająca opowieść o podróży Jennifer w poszukiwaniu prawdziwego piękna. Książka odsłania realia przemysłu reklamowego i modowego oraz pokazuje, że dążenie do zewnętrznego piękna i sukcesu nie jest drogą do prawdziwego zadowolenia. Jennifer Strickland zdobyła dyplom licencjata z dziennikarstwa radiowego oraz tytuł magistra literatury. Była modelką dla Ford Models NYC, Niny Blanchard w Los Angeles, Fashion Model Management w Mediolanie i NOVA Models w Monachium, prezentując się na wybiegach u Giorgia Armaniego i w wielu reklamach telewizyjnych. Jej fotografie pojawiały się w „Teen”, „Cosmopolitan”, „Vogue”, „Glamour” oraz licznych kampaniach reklamowych.
