Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich" został stworzony z myślą o uczniach techników, którzy uczą się na kierunku technik hotelarstwa z numerem 422402. Książka ta jest zgodna z obowiązującą podstawą programową, opracowaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 roku dotyczącego kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184). Uwzględnia ona także przepisy prawne aktualne na kwiecień 2015 roku. Dzięki temu podręcznik może stanowić wiarygodne źródło wiedzy dla przyszłych profesjonalistów w branży hotelarskiej, oferując im solidne podstawy w zakresie marketingu usług hotelarskich.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich" został stworzony z myślą o uczniach techników, którzy uczą się na kierunku technik hotelarstwa z numerem 422402. Książka ta jest zgodna z obowiązującą podstawą programową, opracowaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 roku dotyczącego kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184). Uwzględnia ona także przepisy prawne aktualne na kwiecień 2015 roku. Dzięki temu podręcznik może stanowić wiarygodne źródło wiedzy dla przyszłych profesjonalistów w branży hotelarskiej, oferując im solidne podstawy w zakresie marketingu usług hotelarskich.
