Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia. Podręcznik. Klasa 3. Liceum, technikum. Zakres podstawowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik „Historia. Zakres podstawowy. Klasa 3” jest starannie opracowanym narzędziem edukacyjnym, które ma na celu wszechstronne kształcenie historyczne poprzez układ chronologiczny treści. Każdy dział koncentruje się na charakterystycznych okresach w historii powszechnej oraz polskiej, niekiedy łącząc te dwa aspekty w zależności od omawianej epoki. Struktura książki dzieli rozdziały na tematy przypisane do pojedynczych lekcji, kończąc się sesjami powtórkowymi mającymi na celu utrwalenie zdobytej wiedzy.
Podręcznik obejmuje szereg kluczowych okresów, zaczynając od wydarzeń w Europie i na świecie od roku 1815 do połowy XIX wieku, przez sytuację Polaków i ziem polskich w tym samym okresie, po przemiany w Europie i na świecie aż do roku 1914, oraz kwestię Polski i jej ziem w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku. Zawiera również analizę okresu Wielkiej Wojny, sytuację międzywojennej Europy i świata, a także Polskę w latach dwudziestolecia międzywojennego.
Każdy temat jest starannie skonstruowany, z uwzględnieniem kluczowych kwestii i osi czasu, zawierając podrozdziały z podstawowymi treściami oraz różnorodne ramki tematyczne. Te ostatnie obejmują słowniki, ciekawostki, ślady przeszłości, biogramy znanych postaci oraz analizy sporów historycznych. W materiałach znalazły się również grafiki, zdjęcia, mapy i infografiki, które wzbogacają treść i wspomagają wizualizację omawianych zagadnień. Podsumowanie na końcu każdej lekcji oraz zadania sprawdzające, w tym praca z tekstami źródłowymi, pozwalają na weryfikację zdobytej wiedzy.
Po zakończeniu każdego działu uczniowie mają możliwość skorzystania z materiałów powtórzeniowych, które syntetyzują najważniejsze informacje i oferują dodatkowe lektury. Do dyspozycji są również ćwiczenia z tekstami źródłowymi oraz otwarte zadania ułatwiające pogłębianie wiedzy i zrozumienie kontekstu historycznego. Wszystkie te elementy mają na celu rozwijanie umiejętności określonych w podstawie programowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik „Historia. Zakres podstawowy. Klasa 3” jest starannie opracowanym narzędziem edukacyjnym, które ma na celu wszechstronne kształcenie historyczne poprzez układ chronologiczny treści. Każdy dział koncentruje się na charakterystycznych okresach w historii powszechnej oraz polskiej, niekiedy łącząc te dwa aspekty w zależności od omawianej epoki. Struktura książki dzieli rozdziały na tematy przypisane do pojedynczych lekcji, kończąc się sesjami powtórkowymi mającymi na celu utrwalenie zdobytej wiedzy.
Podręcznik obejmuje szereg kluczowych okresów, zaczynając od wydarzeń w Europie i na świecie od roku 1815 do połowy XIX wieku, przez sytuację Polaków i ziem polskich w tym samym okresie, po przemiany w Europie i na świecie aż do roku 1914, oraz kwestię Polski i jej ziem w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku. Zawiera również analizę okresu Wielkiej Wojny, sytuację międzywojennej Europy i świata, a także Polskę w latach dwudziestolecia międzywojennego.
Każdy temat jest starannie skonstruowany, z uwzględnieniem kluczowych kwestii i osi czasu, zawierając podrozdziały z podstawowymi treściami oraz różnorodne ramki tematyczne. Te ostatnie obejmują słowniki, ciekawostki, ślady przeszłości, biogramy znanych postaci oraz analizy sporów historycznych. W materiałach znalazły się również grafiki, zdjęcia, mapy i infografiki, które wzbogacają treść i wspomagają wizualizację omawianych zagadnień. Podsumowanie na końcu każdej lekcji oraz zadania sprawdzające, w tym praca z tekstami źródłowymi, pozwalają na weryfikację zdobytej wiedzy.
Po zakończeniu każdego działu uczniowie mają możliwość skorzystania z materiałów powtórzeniowych, które syntetyzują najważniejsze informacje i oferują dodatkowe lektury. Do dyspozycji są również ćwiczenia z tekstami źródłowymi oraz otwarte zadania ułatwiające pogłębianie wiedzy i zrozumienie kontekstu historycznego. Wszystkie te elementy mają na celu rozwijanie umiejętności określonych w podstawie programowej.
