Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia 2. Szkoła branżowa I stopnia. Podręcznik. Nowa edycja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Historia 2" dla szkół branżowych I stopnia, zaktualizowany w 2022 roku, to obszerne opracowanie, które w prosty i zrozumiały sposób przedstawia kluczowe wydarzenia oraz procesy historyczne. Skupia się na analizie istotnych momentów z dziejów z przełomu XIX i XX wieku, poświęcając szczególną uwagę zmianom społecznym, politycznym i ekonomicznym, które miały wpływ na kształtowanie współczesnego świata. Materiał jest tak przygotowany, aby uczniowie mogli łatwiej zrozumieć wpływ przeszłości na teraźniejszość, a liczne ilustracje i mapy pomagają wizualizować omawianą tematykę. Podręcznik nie tylko wspiera proces nauczania, ale także rozwija krytyczne myślenie młodych ludzi poprzez pytania i zadania aktywizujące, co czyni go przydatnym narzędziem w nauce historycznych realiów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Historia 2" dla szkół branżowych I stopnia, zaktualizowany w 2022 roku, to obszerne opracowanie, które w prosty i zrozumiały sposób przedstawia kluczowe wydarzenia oraz procesy historyczne. Skupia się na analizie istotnych momentów z dziejów z przełomu XIX i XX wieku, poświęcając szczególną uwagę zmianom społecznym, politycznym i ekonomicznym, które miały wpływ na kształtowanie współczesnego świata. Materiał jest tak przygotowany, aby uczniowie mogli łatwiej zrozumieć wpływ przeszłości na teraźniejszość, a liczne ilustracje i mapy pomagają wizualizować omawianą tematykę. Podręcznik nie tylko wspiera proces nauczania, ale także rozwija krytyczne myślenie młodych ludzi poprzez pytania i zadania aktywizujące, co czyni go przydatnym narzędziem w nauce historycznych realiów.
