Książka - Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Przenieś swoje działania marketingowe na nowy poziom z pomocą grywalizacji! Wyobraź sobie podróż samochodem, gdzie Twoim celem jest przemieszczenie się między dwoma punktami, zużywając jak najmniej paliwa. Co więcej, motywuje Cię do tego Twój własny pojazd. Choć takie scenariusze kojarzą się z grami, w rzeczywistości podobne mechanizmy stosują już marki takie jak Ford i Honda, a także giganci jak Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja, czyli włączanie elementów gier do strategii marketingowych, staje się kluczowym trendem naszych czasów, co potwierdził „Harvard Business Review” jako jeden z wiodących kierunków w środkowej dekadzie XXI wieku.

Początki grywalizacji w biznesie rozpoczęły się w 2009 roku, dzięki pionierskim badaniom profesora Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i J. Leightona Reada, założycieli firmy Seriosity. W Polsce ideę tę promuje Paweł Tkaczyk, który w swojej książce wprowadza nas w świat grywalizacji, ukazując nie tylko jej teoretyczne podstawy, ale także praktyczne zastosowania. Krok po kroku, od teorii gier i zasad, po konkretne przykłady, takie jak social graph, książka dostarcza narzędzi, dzięki którym stworzymy własne, angażujące strategie marketingowe. Dzięki temu możemy zachęcać ludzi do aktywnego uczestnictwa w naszych projektach, tworząc atrakcyjne i motywujące "gry" marketingowe.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Przenieś swoje działania marketingowe na nowy poziom z pomocą grywalizacji! Wyobraź sobie podróż samochodem, gdzie Twoim celem jest przemieszczenie się między dwoma punktami, zużywając jak najmniej paliwa. Co więcej, motywuje Cię do tego Twój własny pojazd. Choć takie scenariusze kojarzą się z grami, w rzeczywistości podobne mechanizmy stosują już marki takie jak Ford i Honda, a także giganci jak Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja, czyli włączanie elementów gier do strategii marketingowych, staje się kluczowym trendem naszych czasów, co potwierdził „Harvard Business Review” jako jeden z wiodących kierunków w środkowej dekadzie XXI wieku.

Początki grywalizacji w biznesie rozpoczęły się w 2009 roku, dzięki pionierskim badaniom profesora Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i J. Leightona Reada, założycieli firmy Seriosity. W Polsce ideę tę promuje Paweł Tkaczyk, który w swojej książce wprowadza nas w świat grywalizacji, ukazując nie tylko jej teoretyczne podstawy, ale także praktyczne zastosowania. Krok po kroku, od teorii gier i zasad, po konkretne przykłady, takie jak social graph, książka dostarcza narzędzi, dzięki którym stworzymy własne, angażujące strategie marketingowe. Dzięki temu możemy zachęcać ludzi do aktywnego uczestnictwa w naszych projektach, tworząc atrakcyjne i motywujące "gry" marketingowe.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 140 × 205 mm
ID: 9788328916470
Autorzy:

Inne książki: Paweł Tkaczyk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info