Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przenieś swoje działania marketingowe na nowy poziom z pomocą grywalizacji! Wyobraź sobie podróż samochodem, gdzie Twoim celem jest przemieszczenie się między dwoma punktami, zużywając jak najmniej paliwa. Co więcej, motywuje Cię do tego Twój własny pojazd. Choć takie scenariusze kojarzą się z grami, w rzeczywistości podobne mechanizmy stosują już marki takie jak Ford i Honda, a także giganci jak Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja, czyli włączanie elementów gier do strategii marketingowych, staje się kluczowym trendem naszych czasów, co potwierdził „Harvard Business Review” jako jeden z wiodących kierunków w środkowej dekadzie XXI wieku.
Początki grywalizacji w biznesie rozpoczęły się w 2009 roku, dzięki pionierskim badaniom profesora Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i J. Leightona Reada, założycieli firmy Seriosity. W Polsce ideę tę promuje Paweł Tkaczyk, który w swojej książce wprowadza nas w świat grywalizacji, ukazując nie tylko jej teoretyczne podstawy, ale także praktyczne zastosowania. Krok po kroku, od teorii gier i zasad, po konkretne przykłady, takie jak social graph, książka dostarcza narzędzi, dzięki którym stworzymy własne, angażujące strategie marketingowe. Dzięki temu możemy zachęcać ludzi do aktywnego uczestnictwa w naszych projektach, tworząc atrakcyjne i motywujące "gry" marketingowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przenieś swoje działania marketingowe na nowy poziom z pomocą grywalizacji! Wyobraź sobie podróż samochodem, gdzie Twoim celem jest przemieszczenie się między dwoma punktami, zużywając jak najmniej paliwa. Co więcej, motywuje Cię do tego Twój własny pojazd. Choć takie scenariusze kojarzą się z grami, w rzeczywistości podobne mechanizmy stosują już marki takie jak Ford i Honda, a także giganci jak Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja, czyli włączanie elementów gier do strategii marketingowych, staje się kluczowym trendem naszych czasów, co potwierdził „Harvard Business Review” jako jeden z wiodących kierunków w środkowej dekadzie XXI wieku.
Początki grywalizacji w biznesie rozpoczęły się w 2009 roku, dzięki pionierskim badaniom profesora Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i J. Leightona Reada, założycieli firmy Seriosity. W Polsce ideę tę promuje Paweł Tkaczyk, który w swojej książce wprowadza nas w świat grywalizacji, ukazując nie tylko jej teoretyczne podstawy, ale także praktyczne zastosowania. Krok po kroku, od teorii gier i zasad, po konkretne przykłady, takie jak social graph, książka dostarcza narzędzi, dzięki którym stworzymy własne, angażujące strategie marketingowe. Dzięki temu możemy zachęcać ludzi do aktywnego uczestnictwa w naszych projektach, tworząc atrakcyjne i motywujące "gry" marketingowe.
