Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Google Analytics dla marketingowców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słynny monolog Hamleta, w którym mówi on o "słowach, słowach, słowach", kontrastuje z rzeczywistością współczesnego marketera, który mógłby odpowiedzieć: "liczby, liczby, liczby". W dzisiejszym świecie cyfrowym to właśnie liczby, na które zwraca uwagę Google Analytics, odsłaniają tajemnice o aktywności użytkowników na stronach internetowych. Osiągnięcie skuteczności w marketingu online zaczyna się od zrozumienia tychże danych – to klucz do prowadzenia świadomych i opartych na dowodach działań marketingowych, które są cenione przez zarządy i klientów.
Niezależnie od tego, czy jesteś zagorzałym humanistą, nie bój się świata liczb! Opanowanie podstawowych zasad funkcjonowania Google Analytics nie jest takie trudne, a ta książka pomoże ci zacząć. Jej drugie wydanie zostało zaktualizowane, aby odzwierciedlać najnowsze zmiany w samym narzędziu, zapewniając aktualne informacje o interfejsach, skryptach i możliwościach Universal Analytics. W nowej wersji bestsellera autorstwa Martyny Zastrożnej znajdziesz więcej inspiracji na użyteczne alerty i zaawansowane segmenty, a także polecane źródła wiedzy. Odkryjesz również tajniki remarketingu, dowiedziesz się, jak korzystać z Google Tag Manager, oraz poznasz narzędzia Google Analytics skierowane do firm w sektorze e-commerce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Słynny monolog Hamleta, w którym mówi on o "słowach, słowach, słowach", kontrastuje z rzeczywistością współczesnego marketera, który mógłby odpowiedzieć: "liczby, liczby, liczby". W dzisiejszym świecie cyfrowym to właśnie liczby, na które zwraca uwagę Google Analytics, odsłaniają tajemnice o aktywności użytkowników na stronach internetowych. Osiągnięcie skuteczności w marketingu online zaczyna się od zrozumienia tychże danych – to klucz do prowadzenia świadomych i opartych na dowodach działań marketingowych, które są cenione przez zarządy i klientów.
Niezależnie od tego, czy jesteś zagorzałym humanistą, nie bój się świata liczb! Opanowanie podstawowych zasad funkcjonowania Google Analytics nie jest takie trudne, a ta książka pomoże ci zacząć. Jej drugie wydanie zostało zaktualizowane, aby odzwierciedlać najnowsze zmiany w samym narzędziu, zapewniając aktualne informacje o interfejsach, skryptach i możliwościach Universal Analytics. W nowej wersji bestsellera autorstwa Martyny Zastrożnej znajdziesz więcej inspiracji na użyteczne alerty i zaawansowane segmenty, a także polecane źródła wiedzy. Odkryjesz również tajniki remarketingu, dowiedziesz się, jak korzystać z Google Tag Manager, oraz poznasz narzędzia Google Analytics skierowane do firm w sektorze e-commerce.
