Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Google Analytics dla marketingowców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Analiza stanowi fundament nowoczesnych działań marketingowych w internecie. Chociaż czasy, w których strategia opierała się jedynie na kreatywnych hasłach, atrakcyjnych wizualizacjach i zaawansowanych programach lojalnościowych, wciąż trwają, teraz kluczowe znaczenie zyskały dane. Narzędzie Google Analytics, dostępne bezpłatnie, zmieniło sposób, w jaki patrzymy na promocję online. Dziś na pierwszym miejscu są statystyki, które stały się niezbędnym elementem skutecznej strategii marketingowej.
Google Analytics pozwala na dogłębną analizę stron internetowych, sklepów online oraz sprzedawanych w sieci produktów i usług. Dzięki temu narzędziu możemy w sposób przejrzysty zrozumieć ruch na stronie, wskaźniki konwersji czy efektywność inwestycji. Te dane przedstawiane są w zrozumiałych raportach, które stanowią podstawę do prowadzenia efektywnych kampanii online.
Jeśli jeszcze nie korzystasz z Google Analytics, warto rozważyć jego wdrożenie, by móc lepiej rozumieć swoje działania w sieci i podejmować bardziej świadome decyzje promocyjne. Analiza jest kluczem do sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy internetowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Analiza stanowi fundament nowoczesnych działań marketingowych w internecie. Chociaż czasy, w których strategia opierała się jedynie na kreatywnych hasłach, atrakcyjnych wizualizacjach i zaawansowanych programach lojalnościowych, wciąż trwają, teraz kluczowe znaczenie zyskały dane. Narzędzie Google Analytics, dostępne bezpłatnie, zmieniło sposób, w jaki patrzymy na promocję online. Dziś na pierwszym miejscu są statystyki, które stały się niezbędnym elementem skutecznej strategii marketingowej.
Google Analytics pozwala na dogłębną analizę stron internetowych, sklepów online oraz sprzedawanych w sieci produktów i usług. Dzięki temu narzędziu możemy w sposób przejrzysty zrozumieć ruch na stronie, wskaźniki konwersji czy efektywność inwestycji. Te dane przedstawiane są w zrozumiałych raportach, które stanowią podstawę do prowadzenia efektywnych kampanii online.
Jeśli jeszcze nie korzystasz z Google Analytics, warto rozważyć jego wdrożenie, by móc lepiej rozumieć swoje działania w sieci i podejmować bardziej świadome decyzje promocyjne. Analiza jest kluczem do sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie reklamy internetowej.
