Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Główka pracuje teścik rozwiązuje klasa 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
,,Sprawdziany wiedzy i umiejętności szkolnych dla uczniów klas pierwszych" mają na celu systematyczne badanie opanowanych przez nich umiejętności i przyswojonych wiadomości z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej. W ten sposób ukierunkują i przygotują do sprawdzianu na zakończenie pierwszego etapu edukacji szkolnej.
Przedmiotem monitorowania są umiejętności zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. wyszczególnione w Podstawie programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych.
Tematyka sprawdzianów została dopasowana do pór roku, zjawisk zachodzących w przyrodzie, świąt - jest bliska i przyjazna dziecku. Każdy test zawiera szczegółowy plan sprawdzanych umiejętności i nabytych wiadomości, kartę samooceny ucznia, miejsce na ocenę i komentarz nauczyciela oraz szczegółową instrukcję do sprawdzania i oceny.
Opracowane sprawdziany mają być pomocą i inspiracją dla nauczycieli. Sposób oceniania jest propozycją, a każdy nauczyciel powinien dostosować go do wewnątrzszkolnego systemu oceniania obowiązującego w danej placówce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
,,Sprawdziany wiedzy i umiejętności szkolnych dla uczniów klas pierwszych" mają na celu systematyczne badanie opanowanych przez nich umiejętności i przyswojonych wiadomości z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej. W ten sposób ukierunkują i przygotują do sprawdzianu na zakończenie pierwszego etapu edukacji szkolnej.
Przedmiotem monitorowania są umiejętności zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. wyszczególnione w Podstawie programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych.
Tematyka sprawdzianów została dopasowana do pór roku, zjawisk zachodzących w przyrodzie, świąt - jest bliska i przyjazna dziecku. Każdy test zawiera szczegółowy plan sprawdzanych umiejętności i nabytych wiadomości, kartę samooceny ucznia, miejsce na ocenę i komentarz nauczyciela oraz szczegółową instrukcję do sprawdzania i oceny.
Opracowane sprawdziany mają być pomocą i inspiracją dla nauczycieli. Sposób oceniania jest propozycją, a każdy nauczyciel powinien dostosować go do wewnątrzszkolnego systemu oceniania obowiązującego w danej placówce.