InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pomoc Emocje w języku. Nauka rozpoznawania emocji i empatycznej komunikacji została stworzona, by wspierać dzieci, które uczą się nazywać i wyrażać emocje w różnych sytuacjach życia rodzinnego.
Zawarte w niej ćwiczenia oparte na pracy z ilustracjami sytuacyjnymi ułatwiają dziecku odnajdywanie się w relacjach społecznych. Łatwe teksty opisujące codzienne zdarzenia zwracają
uwagę na przeżywane przez bohaterów emocje i ich reakcje na pojawiające się trudności. Ponadto przykładowe ćwiczenia językowe umieszczone w instrukcji rozwijają zasób słownictwa
dziecka oraz umiejętność budowania komunikatów.
Publikacja dla dzieci:
w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
z trudnościami w wyrażaniu i nazywaniu emocji,
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Cel ćwiczeń:
rozpoznawanie i nazywanie emocji,
kontrolowanie własnego zachowania,
poszerzanie słownictwa związanego z emocjami i komunikacją,
rozwój prostych umiejętności językowych,
trening uważności.
W teczce:
instrukcja,
plansza z emotkami,
10 zestawów z sytuacjami z życia codziennego dziecka (50 plansz).
W każdym zestawie:
ilustracja sytuacyjna,
plansza z fragmentami ilustracji, które pokazują emocje,
kartoniki z opisami sytuacji,
dymki z wypowiedziami postaci,
teksty Wieczornych rozmów do czytania i omawiania z dzieckiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pomoc Emocje w języku. Nauka rozpoznawania emocji i empatycznej komunikacji została stworzona, by wspierać dzieci, które uczą się nazywać i wyrażać emocje w różnych sytuacjach życia rodzinnego.
Zawarte w niej ćwiczenia oparte na pracy z ilustracjami sytuacyjnymi ułatwiają dziecku odnajdywanie się w relacjach społecznych. Łatwe teksty opisujące codzienne zdarzenia zwracają
uwagę na przeżywane przez bohaterów emocje i ich reakcje na pojawiające się trudności. Ponadto przykładowe ćwiczenia językowe umieszczone w instrukcji rozwijają zasób słownictwa
dziecka oraz umiejętność budowania komunikatów.
Publikacja dla dzieci:
w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
z trudnościami w wyrażaniu i nazywaniu emocji,
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Cel ćwiczeń:
rozpoznawanie i nazywanie emocji,
kontrolowanie własnego zachowania,
poszerzanie słownictwa związanego z emocjami i komunikacją,
rozwój prostych umiejętności językowych,
trening uważności.
W teczce:
instrukcja,
plansza z emotkami,
10 zestawów z sytuacjami z życia codziennego dziecka (50 plansz).
W każdym zestawie:
ilustracja sytuacyjna,
plansza z fragmentami ilustracji, które pokazują emocje,
kartoniki z opisami sytuacji,
dymki z wypowiedziami postaci,
teksty Wieczornych rozmów do czytania i omawiania z dzieckiem.