Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecko bez
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jakub Sajkowski, dotychczas znany z prowadzenia nas w odległe podróże i angażowania w dialogi międzykulturowe, przynosi subtelną zmianę w swoim nowym tomie „Poprawki do wiersza”. W jednym z utworów notuje zmianę: „Wysyłam do siebie maila: popraw «czułość» na «bliskość»”. Jego książka „Dziecko bez” zanurza czytelników w przestrzeni pomiędzy tymi dwoma konceptami, eksplorując ich pozorne podobieństwo oraz głęboką różnicę będącą źródłem napięcia. Sajkowski bada dystanse, zwłaszcza te najbardziej ulotne i wewnętrzne, wynikające z konfrontacji z tożsamością, cielesnością i oczekiwaniami. Bliskość, jako pojęcie problematyczne, jest tu analizowana na różne sposoby. W wierszu tytułowym ukazuje, jak „dbałość o dobro społeczne” nakazuje reagowanie na „dziecko bez czapeczki”, mające ochronić je przed „golizną nieba”. Z każdą stroną autor pyta, czy możliwe jest pozbycie się zbędnych zabezpieczeń, zmniejszenie dystansu i stawanie się „dzieckiem bez”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jakub Sajkowski, dotychczas znany z prowadzenia nas w odległe podróże i angażowania w dialogi międzykulturowe, przynosi subtelną zmianę w swoim nowym tomie „Poprawki do wiersza”. W jednym z utworów notuje zmianę: „Wysyłam do siebie maila: popraw «czułość» na «bliskość»”. Jego książka „Dziecko bez” zanurza czytelników w przestrzeni pomiędzy tymi dwoma konceptami, eksplorując ich pozorne podobieństwo oraz głęboką różnicę będącą źródłem napięcia. Sajkowski bada dystanse, zwłaszcza te najbardziej ulotne i wewnętrzne, wynikające z konfrontacji z tożsamością, cielesnością i oczekiwaniami. Bliskość, jako pojęcie problematyczne, jest tu analizowana na różne sposoby. W wierszu tytułowym ukazuje, jak „dbałość o dobro społeczne” nakazuje reagowanie na „dziecko bez czapeczki”, mające ochronić je przed „golizną nieba”. Z każdą stroną autor pyta, czy możliwe jest pozbycie się zbędnych zabezpieczeń, zmniejszenie dystansu i stawanie się „dzieckiem bez”.
