Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drogi i bezdroża edukacji w okresie pandemii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, będąca monografią, analizuje wpływ pandemii na procesy edukacyjne i została stworzona z myślą o IX Forum Naukowym, które skupia polskich i ukraińskich pedagogów. Jest wynikiem długotrwałej współpracy instytucji edukacyjnych obu krajów i stanowi okazję do prezentacji aktualnych teoretycznych i praktycznych wyzwań w dziedzinie edukacji w Polsce i Ukrainie. Publikacja przedstawia rzeczywiste zagadnienia wynikłe w czasie kryzysu epidemiologicznego, umiejscawiając się na przecięciu pedagogiki szkolnej i porównawczej. Łączy teoretyczne rozważania z praktyką edukacyjną oraz obejmuje zarówno analizy literaturowe, jak i wyniki autorskich badań, przyczyniając się do dyskusji na temat przyszłości edukacji.
Według recenzji prof. dr. hab. Stefana M. Kwiatkowskiego, monografia ta przynosi istotne spojrzenie na funkcjonowanie systemów edukacyjnych - średniego, zawodowego, pedagogicznego, kształcenia podyplomowego oraz ustawicznego - w Polsce i Ukrainie w warunkach pandemii. Polscy i ukraińscy naukowcy identyfikują nie tylko problemy, ale także sugerują kierunki rozwoju edukacji oraz udzielają rekomendacji dotyczących organizacji nauczania zdalnego i hybrydowego. Autorzy zwracają uwagę, że pandemia COVID-19 przyczyniła się do rozwoju edukacji m.in. poprzez motywowanie nauczycieli do doskonalenia umiejętności cyfrowych oraz dostarczenie administratorom szkół cennych doświadczeń w dostosowywaniu nauczania do nowych realiów.
Prof. dr hab. Wiktor Andruszczenko również podkreśla, że w wyniku pandemii zarówno polskie, jak i ukraińskie systemy edukacyjne zdobyły nowe możliwości w pokonywaniu cyfrowych wyzwań, co umożliwiło lepsze przygotowanie nauczycieli i stworzenie bezpieczniejszego środowiska dla całej społeczności szkolnej, w tym nauczycieli, studentów oraz pracowników społecznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, będąca monografią, analizuje wpływ pandemii na procesy edukacyjne i została stworzona z myślą o IX Forum Naukowym, które skupia polskich i ukraińskich pedagogów. Jest wynikiem długotrwałej współpracy instytucji edukacyjnych obu krajów i stanowi okazję do prezentacji aktualnych teoretycznych i praktycznych wyzwań w dziedzinie edukacji w Polsce i Ukrainie. Publikacja przedstawia rzeczywiste zagadnienia wynikłe w czasie kryzysu epidemiologicznego, umiejscawiając się na przecięciu pedagogiki szkolnej i porównawczej. Łączy teoretyczne rozważania z praktyką edukacyjną oraz obejmuje zarówno analizy literaturowe, jak i wyniki autorskich badań, przyczyniając się do dyskusji na temat przyszłości edukacji.
Według recenzji prof. dr. hab. Stefana M. Kwiatkowskiego, monografia ta przynosi istotne spojrzenie na funkcjonowanie systemów edukacyjnych - średniego, zawodowego, pedagogicznego, kształcenia podyplomowego oraz ustawicznego - w Polsce i Ukrainie w warunkach pandemii. Polscy i ukraińscy naukowcy identyfikują nie tylko problemy, ale także sugerują kierunki rozwoju edukacji oraz udzielają rekomendacji dotyczących organizacji nauczania zdalnego i hybrydowego. Autorzy zwracają uwagę, że pandemia COVID-19 przyczyniła się do rozwoju edukacji m.in. poprzez motywowanie nauczycieli do doskonalenia umiejętności cyfrowych oraz dostarczenie administratorom szkół cennych doświadczeń w dostosowywaniu nauczania do nowych realiów.
Prof. dr hab. Wiktor Andruszczenko również podkreśla, że w wyniku pandemii zarówno polskie, jak i ukraińskie systemy edukacyjne zdobyły nowe możliwości w pokonywaniu cyfrowych wyzwań, co umożliwiło lepsze przygotowanie nauczycieli i stworzenie bezpieczniejszego środowiska dla całej społeczności szkolnej, w tym nauczycieli, studentów oraz pracowników społecznych.
