Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czeska myśl filmowa t 2 Reguły gry
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W drugim tomie serii, która zgłębia myśl filmową naszych południowych sąsiadów, czytelnicy mogą zanurzyć się w esejach teoretyków związanych z Praskim Kołem Lingwistycznym, takich jak Jan Mukařovský, Jan Kučera i Roman Jakobson, a także ich kontynuatorów. Książka ta zawiera również pisma inspirowane dynamicznym rozwojem kina nowej fali, stworzone przez Vratislava Effenbergera i Jaromila Jireša, oraz współczesne analizy młodszych naukowców filmowych, w tym Vlastimila Zuski i Petra Mareša. Zebrane prace, powstałe na przestrzeni prawie 75 lat, pozwalają śledzić, jak myśl filmowa przekształcała się pod wpływem licznych trendów w europejskiej kinematografii oraz w wyniku popularnych teorii badawczych. Ta publikacja oferuje również wgląd w takie zagadnienia, jak język i estetyka filmu, jego związki z życiem społecznym oraz relacje z innymi formami kultury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W drugim tomie serii, która zgłębia myśl filmową naszych południowych sąsiadów, czytelnicy mogą zanurzyć się w esejach teoretyków związanych z Praskim Kołem Lingwistycznym, takich jak Jan Mukařovský, Jan Kučera i Roman Jakobson, a także ich kontynuatorów. Książka ta zawiera również pisma inspirowane dynamicznym rozwojem kina nowej fali, stworzone przez Vratislava Effenbergera i Jaromila Jireša, oraz współczesne analizy młodszych naukowców filmowych, w tym Vlastimila Zuski i Petra Mareša. Zebrane prace, powstałe na przestrzeni prawie 75 lat, pozwalają śledzić, jak myśl filmowa przekształcała się pod wpływem licznych trendów w europejskiej kinematografii oraz w wyniku popularnych teorii badawczych. Ta publikacja oferuje również wgląd w takie zagadnienia, jak język i estetyka filmu, jego związki z życiem społecznym oraz relacje z innymi formami kultury.
