Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czas wolny. Pewny start. Instrukcje zachowań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Pewny start. Instrukcje zachowań. Czas wolny" to książka, która prezentuje łatwe do zrozumienia instrukcje dotyczące spędzania wolnego czasu, urozmaicone odpowiednimi zdjęciami. Publikacja zagłębia się w istotę czasu wolnego, oferując pomysły na jego kreatywne i aktywne wykorzystanie. Omawia również możliwe miejsca i osoby, z którymi można dzielić te chwile, a także skupia się na aspektach związanych z bezpieczeństwem.
W środku znajdziemy pytania mające na celu wspieranie uczniów w zapamiętywaniu kluczowych informacji oraz w symulacji sytuacji, z jakimi mogą się spotkać. Te instrukcje zostały stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną, a także mogą być cennym narzędziem w pracy z uczniami znajdującymi się w spektrum autyzmu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Pewny start. Instrukcje zachowań. Czas wolny" to książka, która prezentuje łatwe do zrozumienia instrukcje dotyczące spędzania wolnego czasu, urozmaicone odpowiednimi zdjęciami. Publikacja zagłębia się w istotę czasu wolnego, oferując pomysły na jego kreatywne i aktywne wykorzystanie. Omawia również możliwe miejsca i osoby, z którymi można dzielić te chwile, a także skupia się na aspektach związanych z bezpieczeństwem.
W środku znajdziemy pytania mające na celu wspieranie uczniów w zapamiętywaniu kluczowych informacji oraz w symulacji sytuacji, z jakimi mogą się spotkać. Te instrukcje zostały stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną, a także mogą być cennym narzędziem w pracy z uczniami znajdującymi się w spektrum autyzmu.
