Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia do terapii afazji. Część 4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Ćwiczenia do terapii afazji" to wartościowe narzędzie stworzone dla osób mających trudności w komunikacji werbalnej. Podręcznik ten skierowany jest do wszystkich pragnących wzmocnić lub odzyskać swoje umiejętności językowe. Książka składa się z zeszytów, które pomagają doskonalić umiejętności takie jak nazywanie, rozumienie, czytanie oraz pisanie. Zadania zawarte w zeszytach umożliwiają poszerzanie zasobu słownictwa, które jest często używane w codziennej komunikacji.
W zbiorze ćwiczeń znajdują się przejrzyste ilustracje, które wspierają zrozumienie tekstu oraz mogą być przydatne przy opisywaniu przedmiotów. Wszystkie zadania są przedstawione dużą czcionką i prostym drukiem, ułatwiając analizę i syntezę wzrokową liter. Na początku każdego zeszytu umieszczono kartę danych osobowych, która pomaga pacjentowi w zapamiętywaniu kluczowych informacji o sobie i wspiera logopedę w planowaniu terapii.
Ćwiczenia wspomagają rozwój mowy spontanicznej poprzez używanie słownych automatyzmów takich jak liczby, dni tygodnia czy pory roku. Pierwsze z nich wprowadza nowe słownictwo, a pisanie po śladzie wzmacnia koordynację wzrokowo-ruchową, co jest szczególnie przydatne w przypadku osób z niedowładem kończyny górnej. Następuje ćwiczenie polegające na przepisywaniu, które utrwala materiał.
Zadania ze skojarzaniem słów z obrazkami pomagają w zrozumieniu tekstu czytanego bądź mowy terapeuty oraz wspierają globalne czytanie. W ćwiczeniach umieszczono również uzupełnianie i przepisywanie zdań, co rozwija umiejętność rozumienia kontekstowego i poprawia składnię. Zadania te występują w formie podstawowej rzeczownika.
Podręcznik zawiera także ćwiczenia testujące umiejętność fleksyjną poprzez analizę i syntezę wzrokową. Teksty skonstruowane są tak, aby czasowniki pojawiały się w 1. lub 3. osobie liczby pojedynczej, co ułatwia ich integrację w mowie spontanicznej. Pacjenci uczą się również form przymiotników dzięki zadaniom, w których dopasowują opis do ilustracji, a także rozwijają zdolność do łączenia skojarzeń.
Po każdej kategorii zagadnień pozostawiono puste strony do uzupełnienia w trakcie sesji terapeutycznych lub do notowania uwag dotyczących realizowanego materiału. Te zeszyty ćwiczeń do afazji zawierają też zalecenia dotyczące rozpoczęcia pracy nad przywracaniem funkcji językowych i mogą służyć jako dziennik terapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Ćwiczenia do terapii afazji" to wartościowe narzędzie stworzone dla osób mających trudności w komunikacji werbalnej. Podręcznik ten skierowany jest do wszystkich pragnących wzmocnić lub odzyskać swoje umiejętności językowe. Książka składa się z zeszytów, które pomagają doskonalić umiejętności takie jak nazywanie, rozumienie, czytanie oraz pisanie. Zadania zawarte w zeszytach umożliwiają poszerzanie zasobu słownictwa, które jest często używane w codziennej komunikacji.
W zbiorze ćwiczeń znajdują się przejrzyste ilustracje, które wspierają zrozumienie tekstu oraz mogą być przydatne przy opisywaniu przedmiotów. Wszystkie zadania są przedstawione dużą czcionką i prostym drukiem, ułatwiając analizę i syntezę wzrokową liter. Na początku każdego zeszytu umieszczono kartę danych osobowych, która pomaga pacjentowi w zapamiętywaniu kluczowych informacji o sobie i wspiera logopedę w planowaniu terapii.
Ćwiczenia wspomagają rozwój mowy spontanicznej poprzez używanie słownych automatyzmów takich jak liczby, dni tygodnia czy pory roku. Pierwsze z nich wprowadza nowe słownictwo, a pisanie po śladzie wzmacnia koordynację wzrokowo-ruchową, co jest szczególnie przydatne w przypadku osób z niedowładem kończyny górnej. Następuje ćwiczenie polegające na przepisywaniu, które utrwala materiał.
Zadania ze skojarzaniem słów z obrazkami pomagają w zrozumieniu tekstu czytanego bądź mowy terapeuty oraz wspierają globalne czytanie. W ćwiczeniach umieszczono również uzupełnianie i przepisywanie zdań, co rozwija umiejętność rozumienia kontekstowego i poprawia składnię. Zadania te występują w formie podstawowej rzeczownika.
Podręcznik zawiera także ćwiczenia testujące umiejętność fleksyjną poprzez analizę i syntezę wzrokową. Teksty skonstruowane są tak, aby czasowniki pojawiały się w 1. lub 3. osobie liczby pojedynczej, co ułatwia ich integrację w mowie spontanicznej. Pacjenci uczą się również form przymiotników dzięki zadaniom, w których dopasowują opis do ilustracji, a także rozwijają zdolność do łączenia skojarzeń.
Po każdej kategorii zagadnień pozostawiono puste strony do uzupełnienia w trakcie sesji terapeutycznych lub do notowania uwag dotyczących realizowanego materiału. Te zeszyty ćwiczeń do afazji zawierają też zalecenia dotyczące rozpoczęcia pracy nad przywracaniem funkcji językowych i mogą służyć jako dziennik terapii.
