Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia do terapii afazji. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Ćwiczenia do terapii afazji" to starannie opracowany zestaw materiałów wspierających osoby z zaburzeniami mowy we wzmacnianiu i odbudowywaniu umiejętności językowych. Ten przydatny zasób może być wykorzystywany przez wszystkich, którzy pragną rozwijać swoje zdolności w zakresie nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania zawarte w zeszytach skoncentrowane są na wzbogaceniu słownictwa, które jest często używane w codziennych sytuacjach, co czyni ten materiał praktycznym i użytecznym.
Ilustracje w ćwiczeniach są proste i klarowne, wspomagając zrozumienie tekstów i mogą być również używane w opisach przedmiotów. Tekst zadań jest wydrukowany w dużej czcionce, co ułatwia ich przetwarzanie i analizę wizualną. Każdy zeszyt otwiera karta danych personalnych, mająca na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu kluczowych informacji osobistych i usprawnieniu procesu terapii dla logopedów.
Kolejne ćwiczenia mają na celu aktywizowanie spontanicznej mowy, m.in. dzięki pracy z elementami rutynowymi, takimi jak liczenie czy nazwy dni tygodnia. Pierwsze zadania wprowadzają nowe słownictwo i ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową, szczególnie istotną przy niedowładzie kończyny. W późniejszych etapach, zadania polegające na przepisywaniu i dopasowywaniu tekstu do ilustracji, kontrolują umiejętność rozumienia i wspierają naukę czytania globalnego.
Dwa typy uzupełniania zdań zawarte w materiałach wzmacniają umiejętność rozumienia kontekstu oraz poprawiają konstrukcję zdań. W zeszycie uwzględniono również ćwiczenia z odmiany fleksyjnej, które opierają się na analizie i percepcji wizualnej. Konstrukcja zadań kładzie nacisk na czasowniki w pierwszej i trzeciej osobie liczby pojedynczej, co ułatwia ich zastosowanie w naturalnej komunikacji. Pacjenci mają okazję również przyswoić formy przymiotników, co zwiększa zdolność rozumienia poprzez ćwiczenia dopasowywania opisów do obrazków.
Po każdej kategorii zadań pozostawiono kilka pustych stron, które terapeuci mogą wykorzystać do własnych notatek lub dostosowania ćwiczeń do potrzeb pacjentów. Te zeszyty do terapii afazji zawierają cenne wskazówki do rozpoczęcia efektywnej pracy nad odbudową funkcji językowych i mogą służyć jako dziennik dokumentujący przebieg terapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Ćwiczenia do terapii afazji" to starannie opracowany zestaw materiałów wspierających osoby z zaburzeniami mowy we wzmacnianiu i odbudowywaniu umiejętności językowych. Ten przydatny zasób może być wykorzystywany przez wszystkich, którzy pragną rozwijać swoje zdolności w zakresie nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania zawarte w zeszytach skoncentrowane są na wzbogaceniu słownictwa, które jest często używane w codziennych sytuacjach, co czyni ten materiał praktycznym i użytecznym.
Ilustracje w ćwiczeniach są proste i klarowne, wspomagając zrozumienie tekstów i mogą być również używane w opisach przedmiotów. Tekst zadań jest wydrukowany w dużej czcionce, co ułatwia ich przetwarzanie i analizę wizualną. Każdy zeszyt otwiera karta danych personalnych, mająca na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu kluczowych informacji osobistych i usprawnieniu procesu terapii dla logopedów.
Kolejne ćwiczenia mają na celu aktywizowanie spontanicznej mowy, m.in. dzięki pracy z elementami rutynowymi, takimi jak liczenie czy nazwy dni tygodnia. Pierwsze zadania wprowadzają nowe słownictwo i ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową, szczególnie istotną przy niedowładzie kończyny. W późniejszych etapach, zadania polegające na przepisywaniu i dopasowywaniu tekstu do ilustracji, kontrolują umiejętność rozumienia i wspierają naukę czytania globalnego.
Dwa typy uzupełniania zdań zawarte w materiałach wzmacniają umiejętność rozumienia kontekstu oraz poprawiają konstrukcję zdań. W zeszycie uwzględniono również ćwiczenia z odmiany fleksyjnej, które opierają się na analizie i percepcji wizualnej. Konstrukcja zadań kładzie nacisk na czasowniki w pierwszej i trzeciej osobie liczby pojedynczej, co ułatwia ich zastosowanie w naturalnej komunikacji. Pacjenci mają okazję również przyswoić formy przymiotników, co zwiększa zdolność rozumienia poprzez ćwiczenia dopasowywania opisów do obrazków.
Po każdej kategorii zadań pozostawiono kilka pustych stron, które terapeuci mogą wykorzystać do własnych notatek lub dostosowania ćwiczeń do potrzeb pacjentów. Te zeszyty do terapii afazji zawierają cenne wskazówki do rozpoczęcia efektywnej pracy nad odbudową funkcji językowych i mogą służyć jako dziennik dokumentujący przebieg terapii.
