Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia do terapii afazji. Część 6
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ćwiczenia do terapii afazji stanowią cenną pomoc dla osób mających trudności z mówieniem i rozumieniem języka. Ten zestaw materiałów jest dedykowany nie tylko pacjentom potrzebującym odbudowy systemu językowego, ale również tym, którzy pragną go dalej rozwijać. Składają się one z zeszytów zawierających ćwiczenia z takich obszarów jak: nazywanie, rozumienie, czytanie i pisanie, które pomagają w zaznajamianiu z codziennie używanym słownictwem.
Materiały zostały wzbogacone o proste ilustracje, wspierające zrozumienie treści i pomocne podczas opisywania przedmiotów. Dodatkowo, zadania są drukowane dużą czcionką, co ułatwia ich czytanie i analizowanie liter. Każdy zeszyt otwiera karta danych personalnych, której celem jest pomoc pacjentowi w zapamiętaniu kluczowych informacji o sobie. Z ułatwieniem przychodzi ona również logopedom, umożliwiając lepsze planowanie terapii.
Ćwiczenia angażują spontaniczną mowę poprzez pracy z automatyzmami językowymi, takimi jak liczenie czy nazwy dni tygodnia. Początkowe zadania wprowadzają nowe słownictwo, a elementy pisania po śladzie wspomagają rozwój koordynacji ręka-oko, co jest szczególnie korzystne dla osób z ograniczoną zdolnością ruchową rąk. Wspierające zadania, takie jak przepisywanie i dopasowywanie wyrazów do obrazków, sprawdzają zrozumienie i umacniają naukę czytania globalnego.
Zeszyty te zawierają również zadania związane z uzupełnianiem i przepisywaniem zdań, wspierające zrozumienie kontekstowe i rozwój składni językowej. Nie zabrakło też ćwiczeń na odmianę fleksyjną opartych na analizie wzrokowej. Zdania są skonstruowane tak, aby czasowniki pojawiały się w pierwszej lub trzeciej osobie, co wspiera ich stosowanie w spontanicznej mowie. Ponadto, pacjenci doskonalą przymiotniki i zdolność do łączenia skojarzeń, co poprawia ogólne rozumienie tekstu.
Każda sekcja jest zakończona pustymi stronami, które terapeuci mogą wykorzystać na dodatkowe notatki czy własne ćwiczenia. Zeszyty te służą nie tylko jako narzędzie do rehabilitacji funkcji językowych, ale mogą także pełnić rolę dziennika terapii, dostarczając przewodnik po procesie rehabilitacyjnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ćwiczenia do terapii afazji stanowią cenną pomoc dla osób mających trudności z mówieniem i rozumieniem języka. Ten zestaw materiałów jest dedykowany nie tylko pacjentom potrzebującym odbudowy systemu językowego, ale również tym, którzy pragną go dalej rozwijać. Składają się one z zeszytów zawierających ćwiczenia z takich obszarów jak: nazywanie, rozumienie, czytanie i pisanie, które pomagają w zaznajamianiu z codziennie używanym słownictwem.
Materiały zostały wzbogacone o proste ilustracje, wspierające zrozumienie treści i pomocne podczas opisywania przedmiotów. Dodatkowo, zadania są drukowane dużą czcionką, co ułatwia ich czytanie i analizowanie liter. Każdy zeszyt otwiera karta danych personalnych, której celem jest pomoc pacjentowi w zapamiętaniu kluczowych informacji o sobie. Z ułatwieniem przychodzi ona również logopedom, umożliwiając lepsze planowanie terapii.
Ćwiczenia angażują spontaniczną mowę poprzez pracy z automatyzmami językowymi, takimi jak liczenie czy nazwy dni tygodnia. Początkowe zadania wprowadzają nowe słownictwo, a elementy pisania po śladzie wspomagają rozwój koordynacji ręka-oko, co jest szczególnie korzystne dla osób z ograniczoną zdolnością ruchową rąk. Wspierające zadania, takie jak przepisywanie i dopasowywanie wyrazów do obrazków, sprawdzają zrozumienie i umacniają naukę czytania globalnego.
Zeszyty te zawierają również zadania związane z uzupełnianiem i przepisywaniem zdań, wspierające zrozumienie kontekstowe i rozwój składni językowej. Nie zabrakło też ćwiczeń na odmianę fleksyjną opartych na analizie wzrokowej. Zdania są skonstruowane tak, aby czasowniki pojawiały się w pierwszej lub trzeciej osobie, co wspiera ich stosowanie w spontanicznej mowie. Ponadto, pacjenci doskonalą przymiotniki i zdolność do łączenia skojarzeń, co poprawia ogólne rozumienie tekstu.
Każda sekcja jest zakończona pustymi stronami, które terapeuci mogą wykorzystać na dodatkowe notatki czy własne ćwiczenia. Zeszyty te służą nie tylko jako narzędzie do rehabilitacji funkcji językowych, ale mogą także pełnić rolę dziennika terapii, dostarczając przewodnik po procesie rehabilitacyjnym.
